12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Jop van Roijen

Inhoudelijk een zeer interessante training! Perfect geregeld, unieke locatie, fijne trainer en goed toepasbaar in de praktijk. Sander heeft ons echt meegenomen in de wereld van Lean en ons laten... Inhoudelijk een zeer interessante training! Perfect geregeld, unieke locatie, fijne trainer en goed toepasbaar in de praktijk. Sander heeft ons echt meegenomen in de wereld van Lean en ons laten ervaren hoe belangrijk (en soms ook makkelijk) het toepassen van de Lean mindset en instrumenten kan zijn.

ivo lemkes

Wordt alles aan gedaan om op een creatieve en leuke manier de aandacht erbij te houden. Zorgt ervoor dat je de grote volumes aan info makkelijk tot je kan nemen.

Marit Schrijver

Goede training, tools geleerd om effectiever te werken. Door een andere bril kijken om verspillingen te zien en hier actief mee aan de slag te gaan. Jarno is een fijne trainer, kennis van zaken,... Goede training, tools geleerd om effectiever te werken. Door een andere bril kijken om verspillingen te zien en hier actief mee aan de slag te gaan. Jarno is een fijne trainer, kennis van zaken, flexibel en heeft humor.

Willem Bras

Zeer leuke en energie volle training blijft je verbazen en zal zeker ook andere trainingen gaan volgen van de trainer veel aandacht aan persoonlijke vragen en opmerkingen en een duidelijke uitleg... Zeer leuke en energie volle training blijft je verbazen en zal zeker ook andere trainingen gaan volgen van de trainer veel aandacht aan persoonlijke vragen en opmerkingen en een duidelijke uitleg van de trainings stof

Brett Jekel

Jarno was een erg leuke en goede trainer. Gaf de training speels met leuke grapjes en duidelijke uitleg. Die
Komt
Mede door de flapovers en de kleurtjes die hij daarin gebruikt. De...
Komt
Mede door de flapovers en de kleurtjes die hij daarin gebruikt. De opleiding is hierdoor
Ook totaal niet saai geweest.
Het weinig gebruik van PowerPoint heeft hier ook bij geholpen. Complimenten in deze.

Amy Jansen

Sander is een goede trainer met veel kennis en ervaring die de groep goed mee weet te nemen. Fijne vorm van presenteren ook dmv de Flip overs met post its. Hier en daar wat humor erin maakte de... Sander is een goede trainer met veel kennis en ervaring die de groep goed mee weet te nemen. Fijne vorm van presenteren ook dmv de Flip overs met post its. Hier en daar wat humor erin maakte de trainingsdag ook een stuk leuker.

Stefan Haar

Fijne trainer, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen en inhoudelijke discussies en zeer kundig en humor. Leuk dat hij veel met Flips werkt. Erg blij dat ik bij hem mijn green belt training heb... Fijne trainer, duidelijke uitleg, ruimte voor vragen en inhoudelijke discussies en zeer kundig en humor. Leuk dat hij veel met Flips werkt. Erg blij dat ik bij hem mijn green belt training heb kunnen doen. Nu naar de black belt.

Rutger de Valk

Prima trainer, consequent en duidelijk. Kennis en competentie zijn meer dan voldoende voor het geven van een succesvolle lean greenbelt training. Aan te raden voor mensen die deze training ook... Prima trainer, consequent en duidelijk. Kennis en competentie zijn meer dan voldoende voor het geven van een succesvolle lean greenbelt training. Aan te raden voor mensen die deze training ook willen volgen.

Katz

Sander is een leuke, energieke trainer, met veel praktijk kennis. De cursus was zeer effectief en luchtig. De afwisseling tussen het toepassen en de theorie was erg fijn. Wat ook fijn was, was het... Sander is een leuke, energieke trainer, met veel praktijk kennis. De cursus was zeer effectief en luchtig. De afwisseling tussen het toepassen en de theorie was erg fijn. Wat ook fijn was, was het gebrek aan ppts.

Fleur Evers

Super leerzame en interactieve 3 daagse training gehad! Sander is een enthousiaste trainer met veel praktijk kennis & ervaring en staat open voor vragen. Tools aangereikt gekregen die direct... Super leerzame en interactieve 3 daagse training gehad! Sander is een enthousiaste trainer met veel praktijk kennis & ervaring en staat open voor vragen. Tools aangereikt gekregen die direct toepaspaar zijn in de praktijk!