12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Doenja Papilaja

Dit is de leukste en meest inspirende en boeiende training die ik gevolgd hebt na lange tijd. Ik neem alle learnings mee in mijn nieuwe functie. Deze training was echt een cadeautje. Merci Sander!

T Wals

Ik heb een mooie schakeling tussen de vooraf te bestuderen stof en het toepassen van de praktijk ervaren. Het visuele en interactieve karakter zorgt ervoor dat de stof goed te begrijpen en eigen te... Ik heb een mooie schakeling tussen de vooraf te bestuderen stof en het toepassen van de praktijk ervaren. Het visuele en interactieve karakter zorgt ervoor dat de stof goed te begrijpen en eigen te maken is. Dit is volledig aan Sander toe te rekenen.

Dimitri Brouwer

Een hele leuke interactieve training waar je al spelenderwijs wordt meegenomen in de lean methode. Doordat er geen gebruikt wordt gemaakt van een powerpoint blijf je bij de les en gedwongen om mee... Een hele leuke interactieve training waar je al spelenderwijs wordt meegenomen in de lean methode. Doordat er geen gebruikt wordt gemaakt van een powerpoint blijf je bij de les en gedwongen om mee te doen.

Dana van Wingerden

Ontzettend leuke en leerzame trainingen gehad. Goede combinatie van theorie en praktijk, vooral in de eerste training. De laatste twee trainingen vooral theorie wat je gelijk kan toepassen op je... Ontzettend leuke en leerzame trainingen gehad. Goede combinatie van theorie en praktijk, vooral in de eerste training. De laatste twee trainingen vooral theorie wat je gelijk kan toepassen op je verbeteropdracht.

Nikki Hoevenaars

Super waardevolle training! Heel veel theorie geleerd door praktische voorbeelden te krijgen of oefeningen te doen. Ontspannen, leuke sfeer en dus mega veel geleerd. Best een uitdaging door al die... Super waardevolle training! Heel veel theorie geleerd door praktische voorbeelden te krijgen of oefeningen te doen. Ontspannen, leuke sfeer en dus mega veel geleerd. Best een uitdaging door al die verschillende modellen, dus onwijs bedankt!

Wendy Ekels

Hele fijne training het was erg afwisselend, de uitleg was erg duidelijk. Sander heeft veelkennis op dit gebied. Fijn om veel goede voorbeelden te horen, energie werd er goed ingehouden.

Ilse Schouten

Enthousiaste trainer met veel beeldende praktijk voorbeelden, leuke interacties en spelelementen. Gaande weg wordt de theorie steeds duidelijker en vallen er zeker de zogenaamde kwartjes.
Je...
Je leert de LEAN methode van A tot Z met kracht van herhaling.

Saskia Korver

Super fijne, uitgebreide en leuke training. Veel geleerd in de 3 dagen. De theorie omgezet in een toffe praktijk opdracht, dit gaf veel inzicht in onze organisatie. Dank je wel,Sander!

Kim Koenders

Bedankt Sander voor je bevlogenheid en enthousiasme! Ik ga dit met plezier in praktijk brengen. De afwijkingen vanuit de groep op het verhaal mogen wel wat sneller voorbij gaan haha. Maar dat doet... Bedankt Sander voor je bevlogenheid en enthousiasme! Ik ga dit met plezier in praktijk brengen. De afwijkingen vanuit de groep op het verhaal mogen wel wat sneller voorbij gaan haha. Maar dat doet uiteraard niets af aan de inhoud. Bedankt!

Marloes Rovers

Sander speelt super goed in op de trainingsgroep. Hij weet het persoonlijk te maken en is zeer toegankelijk. Duidelijk in zijn uitleg en hoort de vragen die gesteld worden. Super bedankt!