12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Kim Lodewijk

Heel duidelijk, erg interactief, super afwisselend en toepasbaar op de praktijk. Fijne en toegankelijke trainer met enorm veel kennis en kunde. Enorme toegevoegde waarde voor mijn werkzaamheden.... Heel duidelijk, erg interactief, super afwisselend en toepasbaar op de praktijk. Fijne en toegankelijke trainer met enorm veel kennis en kunde. Enorme toegevoegde waarde voor mijn werkzaamheden. Dank je wel.

Janetta de Graaf

Goede interactieve training met uitstekende trainer. Erg leerzaam, veel nieuwe begrippen geleerd die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Trainer is toegankelijk, is scherp en brengt de stof met... Goede interactieve training met uitstekende trainer. Erg leerzaam, veel nieuwe begrippen geleerd die direct toepasbaar zijn in de praktijk. Trainer is toegankelijk, is scherp en brengt de stof met veel humor. Leuke en zeer afwisselende dagen tijdens training gehad.

Donovan Elgin

Ik vond de training zeer nuttig. Jarno heeft de materie heel goed op een hele leuke manier uitgelegd. Er werden ook energizers activiteiten gedaan die ik zeker ook zal gaan toepassen in het team.... Ik vond de training zeer nuttig. Jarno heeft de materie heel goed op een hele leuke manier uitgelegd. Er werden ook energizers activiteiten gedaan die ik zeker ook zal gaan toepassen in het team. Zeker een aanrader!

Ursula Herders

Een leerzame training, inzichten voor het leven gekregen. Met deze training leer je efficiënter en effectiever te werken, op ieder vlak van de organisatie. Daarnaast is Jarno zeer gedreven en... Een leerzame training, inzichten voor het leven gekregen. Met deze training leer je efficiënter en effectiever te werken, op ieder vlak van de organisatie. Daarnaast is Jarno zeer gedreven en enthousiast. Dikke aanrader!

Lars Bootsman

Erg interactieve training mogen ontvangen van Jarno. Hij licht alle aspecten rondom Lean goed toe en weet dit met actualiteiten te doen.

Ik ben ervan overtuigd in de lean tools in mijn...

Ik ben ervan overtuigd in de lean tools in mijn dagelijkse werkzaamheden toe te kunnen passen.

Leung

Leuke en leerzame training. Met collega's van diverse afdelingen hebben we deze training succesvol afgerond. Nu wordt het de uitdaging om alle geleerde tools in de praktijk toe te passen binnen de... Leuke en leerzame training. Met collega's van diverse afdelingen hebben we deze training succesvol afgerond. Nu wordt het de uitdaging om alle geleerde tools in de praktijk toe te passen binnen de organisatie. De training beoordeel ik met een 9 en is zeker een aanrader!

Ron Bartels

Fijne training en trainer. Heel veel theorie, maar met de praktijklessen komt het echt tot een geheel. Al de theorie valt op zijn plek na 3 dagen praktijk training.
De trainer maakt het...
De trainer maakt het uiteindelijk tot een succes.

Raisa Jacobs

Jargon geeft een leuke training met goede en duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De training biedt veel verschillende technieken om de lean methode toe te passen. De e-learning vooraf is ook... Jargon geeft een leuke training met goede en duidelijke voorbeelden uit de praktijk. De training biedt veel verschillende technieken om de lean methode toe te passen. De e-learning vooraf is ook waardevol voor wat voorkennis op de trainingsdagen. Een training waar ik echt iets aan heb gehad en zeker in de toekomst ga toepassen.

Martijn Zuur

Zeer leuke training GreenBelt gehad. Kleine groep dus was bijna individuele maatwerktraining. Zeker doen! Kundig, specialistisch, ruimte voor een grapje tussendoor en open sfeer en houding met... Zeer leuke training GreenBelt gehad. Kleine groep dus was bijna individuele maatwerktraining. Zeker doen! Kundig, specialistisch, ruimte voor een grapje tussendoor en open sfeer en houding met verdieping, daar waar verdieping gevraagd werd.

Ahmet Dundar

Lean Green Belt van Sander mogen ontvangen, en zeer tevreden over zowel de training als de trainer. Hij neemt je goed mee in de materie en maakt de training interactief en gezellig. Een dikke tien,... Lean Green Belt van Sander mogen ontvangen, en zeer tevreden over zowel de training als de trainer. Hij neemt je goed mee in de materie en maakt de training interactief en gezellig. Een dikke tien, dank Sander en ik hoop je terug te zien bij de black belt!