12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Robert Morreau

Ik ben open de training in gegaan, niet helemaal wetend wat ik kon verwachten. Tijdens en na de trainingen zeer enthousiast geworden, een zeer goede training, die je verder brengt op Lean gebied!... Ik ben open de training in gegaan, niet helemaal wetend wat ik kon verwachten. Tijdens en na de trainingen zeer enthousiast geworden, een zeer goede training, die je verder brengt op Lean gebied! Een zekere aanbeveling om de training(en) te gaan volgen!

Steven Karsemeijer

Prima training! Goede begeleiding van Jarno die ons telkens wist te boeien met de lean stof! Ook fijne coaching tijdens de coachingsdagen. Veel opgestoken

Prima training! Goede...

A.L.T. van de Braak

Goede training. Jarno voelt de groep goed aan wat prettig is voor de samenwerking. Veel geleerd en handvatten gekregen om dit in de praktijk toe te passen. Mooie verdeling van de thema’s, wat helpt... Goede training. Jarno voelt de groep goed aan wat prettig is voor de samenwerking. Veel geleerd en handvatten gekregen om dit in de praktijk toe te passen. Mooie verdeling van de thema’s, wat helpt om weer verder te kunnen met de verbeteropdracht.

Judith van der Pol

Leerzame, maar intensieve training. Training wordt op leuke en kleurrijke manier gegeven door trainer Jarno Leijen. Tussentijdse coaching is een fijne toevoeging van de training.
Jarno bedankt...
Jarno bedankt voor je training, coaching en enthousiasme!

Hidde van Wouw

Opbouw van de training was fijn, opbouw van inhoud naar praktijk was duidelijk. Trainer kon ook de verdiepende slag maken naar de praktijk tijdens de coachingsdagen wat veel handvatten gaf.... Opbouw van de training was fijn, opbouw van inhoud naar praktijk was duidelijk. Trainer kon ook de verdiepende slag maken naar de praktijk tijdens de coachingsdagen wat veel handvatten gaf. E-learning was over het algemeen basic, filmpjes waren een leuke toevoeging. Echter was het niet geheel makkelijk om informatie terug te vinden op de e-learning, je moet dan namelijk de gehele training opnieuw doorlopen. Praktijktrainingen waren erg waardevol en echt de moeite waard! E-learning was oké! Al met al zou ik nog een keer bij 12improve een training volgen.

Carolien Papo

Goede training met mooie visuele aspecten. Jarno kan naast goed trainen ook heel goed tekenen! Zo wordt de soms wat taaie stof toch leuk gemaakt! Echt een aanrader als je Lean wilt toepassen in jouw... Goede training met mooie visuele aspecten. Jarno kan naast goed trainen ook heel goed tekenen! Zo wordt de soms wat taaie stof toch leuk gemaakt! Echt een aanrader als je Lean wilt toepassen in jouw organisatie.

Peter Boom

Goede en leerzame interactieve training onder leiding van Jarno die het op een goede en duidelijke manier brengt. Nu het geleerde gaan toepassen in de praktijk en kijken waar we de processen kunnen... Goede en leerzame interactieve training onder leiding van Jarno die het op een goede en duidelijke manier brengt. Nu het geleerde gaan toepassen in de praktijk en kijken waar we de processen kunnen verbeteren. Jarno bedankt

Wilko Huibers

Erg goede, dynamische training. Veel afwisseling en goede handvatten gekregen. Leuk visueel gebracht. Hier kan ik mee verder in de praktijk. Erg veel begrippen die nog niet allemaal eigen zijn. Dat... Erg goede, dynamische training. Veel afwisseling en goede handvatten gekregen. Leuk visueel gebracht. Hier kan ik mee verder in de praktijk. Erg veel begrippen die nog niet allemaal eigen zijn. Dat heeft nog wat tijd nodig om te beklijven.

Darina Schram

Samen met mijn collega’s heb ik een mogelijkheid gekregen om Lean Green Belt training bij Jarno te volgen. De sessies waren heel leerzaam en interactief. Zelfs het meest kritische collega zijn... Samen met mijn collega’s heb ik een mogelijkheid gekregen om Lean Green Belt training bij Jarno te volgen. De sessies waren heel leerzaam en interactief. Zelfs het meest kritische collega zijn (voorzichtig) enthousiast van Lean methodes geworden. Top ervaring!

Luca van Seumeren

Goede en leerzame training. Trainer is enthousiast en staat vol energie voor de groep. Door het daadwerkelijk maken van een opdracht binnen de organisatie, wordt de training erg toepasbaar. Al met... Goede en leerzame training. Trainer is enthousiast en staat vol energie voor de groep. Door het daadwerkelijk maken van een opdracht binnen de organisatie, wordt de training erg toepasbaar. Al met al, zeker een training waarin je de lessen kan toepassen in je dagelijkse werk