12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Wendy van den Heuvel

Het was helemaal geweldig! Twee fantastische trainers, Mei An en Coen! Wat een energie en wat hebben jullie ons veel geleerd! We gaan nu overal verspillingen zien en tot de grondoorzaak om te... Het was helemaal geweldig! Twee fantastische trainers, Mei An en Coen! Wat een energie en wat hebben jullie ons veel geleerd! We gaan nu overal verspillingen zien en tot de grondoorzaak om te verbeteren :) Bedankt!!!

Joy Thaels

De training was inspirerend en erg leerzaam. Veel praktijk en voorbeelden en een goede, veilige sfeer om te kunnen experimenten en leren. Zelf met een dag van 8 uur training bleef er energie bij... De training was inspirerend en erg leerzaam. Veel praktijk en voorbeelden en een goede, veilige sfeer om te kunnen experimenten en leren. Zelf met een dag van 8 uur training bleef er energie bij iedereen. Coen en Mei An Bedankt!

Silvana Durdevic

Veelzijdigheid inhoud, enthousiasme en voorbereiding trainer, hoog niveau, waardoor je het serieus neemt.
verdeling tussen de trainingsdagen, de piek van dag 3 meer verdelen over dag 2 en 4. Examentijd was écht te kort, als ik 30 min meer had, had ik véél meer punten kunnen halen, erg jammer! De snelheid van de trainingen; om de 2 weken was te snel ivm veel voorbereidingstijd die nodig is met een fulltime baan. Dit ging soms ten koste van het plezier.

Harry Meeùs

Fantastische training gehad van Sander. Sander weet de materie inhoudelijk en praktisch heel erg goed over te brengen aan ons, waarbij hij de diverse persoonlijkheden erg goed aanvoelt. De motivatie... Fantastische training gehad van Sander. Sander weet de materie inhoudelijk en praktisch heel erg goed over te brengen aan ons, waarbij hij de diverse persoonlijkheden erg goed aanvoelt. De motivatie werd gedurende de trainingsdagen enorm goed vastgehouden en zelfs nog meer verbeterd. In mijn beleving met kop en schouders de beste trainer die ik heb meegemaakt.

Ilse Verbruggen

Alles goed uitgelegd en sociaal prettig. Sander zorgde ervoor dat er een duidelijke structuur zat in de training waardoor het makkelijk was om te snappen waar we mee bezig waren. Een negen want er... Alles goed uitgelegd en sociaal prettig. Sander zorgde ervoor dat er een duidelijke structuur zat in de training waardoor het makkelijk was om te snappen waar we mee bezig waren. Een negen want er is altijd ruimte voor verbetering ;)

Masja Roselaar

Fijne interactieve training, lekker afwisselend! Stacey matrix is een belangrijke aanvulling. Zeer veel zin om dit toe te passen in de praktijk. En de Lean cursus wil ik ook graag een keer doen.

Groot

Leerzame training met nuttige tools om te gebruiken op je werk. Niks anders dan lof voor de trainers Coen en René. Die maken de trainingsdagen geweldig, de dagen vliegen voorbij. Aanrader!

Lisette Doornbos

Enthousiaste trainer die samen met Mei An Phoa knallers van trainingsdagen heeft neergezet! Ik heb erg genoten en het was erg leerzaam om samen met collega's de trainingsdagen door te mogen maken.

Rick

Top training

Ervaringen training

Zeer leerzame training met een goede balans tussen theorie en praktijk, waarbij erin het praktijk deel op een praktische wijze wordt gecoached naar de situatie van de cursist. Daarnaast heeft deze... Zeer leerzame training met een goede balans tussen theorie en praktijk, waarbij erin het praktijk deel op een praktische wijze wordt gecoached naar de situatie van de cursist. Daarnaast heeft deze training als meerwaarde dat er verschillende disciplines uit verschillende branches aanwezig zijn waardoor er verschillende inzichten ontstaan.

Door de ervaren trainer, enthousiaste organisatoren en de interactieve trainingsmethodiek is deze training ook toegankelijk voor mensen met lees of visuele uitdagingen. Klein verbeterpunt is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Kundige trainers. Klein verbeterpunt is de bereikbaarheid met het openbaar vervoer.

Christy van de kamer

Heel fijn vond ik de afwisseling tussen theorie en oefeningen en opdrachten. De theorie wordt ook goed overgebracht met duidelijke sheets en fijne sprekers. Er is genoeg ruimte voor vragen en... Heel fijn vond ik de afwisseling tussen theorie en oefeningen en opdrachten. De theorie wordt ook goed overgebracht met duidelijke sheets en fijne sprekers. Er is genoeg ruimte voor vragen en opmerkingen.