12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Manon van Rooijen - van der Bas

Ik heb training gehad van Sander Eggenhuizen. Hij was erg geduldig en nam de tijd zich in te leven in de Organisatie sfeer, en " way of working" hierdoor werd de training goed aangepast op onze... Ik heb training gehad van Sander Eggenhuizen. Hij was erg geduldig en nam de tijd zich in te leven in de Organisatie sfeer, en " way of working" hierdoor werd de training goed aangepast op onze doelstellingen.

Matthijs Hulsbosch

Wat een energie straal je uit en de wijze waarop je de theorie visualiseert naar papier werkt erg ondersteunend. Dankzij jouw didactische aanpak ben ik in staat geweest de lean methodiek eigen te... Wat een energie straal je uit en de wijze waarop je de theorie visualiseert naar papier werkt erg ondersteunend. Dankzij jouw didactische aanpak ben ik in staat geweest de lean methodiek eigen te maken

Matthijs Hulsbosch

Deskundig en met humor heb je ons de leanfilosofie en principes bijgebracht. Je sluit goed aan bij de behoefte van de groep, al laat je af en toe non-verbaal doorschemeren wat je ervan vind. JE... Deskundig en met humor heb je ons de leanfilosofie en principes bijgebracht. Je sluit goed aan bij de behoefte van de groep, al laat je af en toe non-verbaal doorschemeren wat je ervan vind. JE heldere uitleg en praktische voorbeelden maken dat het goed begrijpbaar en toepasbaar word

Stefanie Becht

Het was een fijne training waarbij er interactie was tussen docent en cursisten. Communicatie was goed. Doordat er buiten de te leren stof ook actieve oefeningen werden gegeven heb ik deze 2 dagen... Het was een fijne training waarbij er interactie was tussen docent en cursisten. Communicatie was goed. Doordat er buiten de te leren stof ook actieve oefeningen werden gegeven heb ik deze 2 dagen op een positieve manier ervaren. De docent heeft de juiste kwaliteit in huis; zich niet boven de groep plaatsen, maar in de groep en op die manier Iedereen gemotiveerd krijgen. TOP gedaan. Ga zo door!

Bert Blom

Zeer goede uitleg van de stof en proeft naar nog meer in de toekomst. Nu al bepaalde items aan het toepassen in de praktijk. Binnenkort weer aan de slag om Lean Green Belt te volgen en te behalen.

Rianne Geurtsen

Enthousiasme van Coen en Peter was echt top; werkte heel motiverend. Leuke trainingen, goed tempo in de stof, aansprekende voorbeelden en met humor gebracht.
Vereiste voorbereiding voor de...
Vereiste voorbereiding voor de volgende lessen was soms wat vaag. Daardoor ontstond ook onduidelijkheid over de opdrachten. Een helderdere inrichting van het online portaal kan dit verbeteren.

Dagmar Otten

We hebben hele leuke dagen gehad met Coen en Peter. Veel geleerd, veel nieuwe inzichten. Ook hebben zij ons uitgedaagd om te blijven nadenken en verbazen. Ik ben zeker van plan om het geleerde te... We hebben hele leuke dagen gehad met Coen en Peter. Veel geleerd, veel nieuwe inzichten. Ook hebben zij ons uitgedaagd om te blijven nadenken en verbazen. Ik ben zeker van plan om het geleerde te gaan gebruiken in mijn werk.

Anita Van der Veen

Sander geef ik een 9,5 kijkend naar de kwaliteiten van hem als trainer voor de Green Belt. Sander focust op de positieve punten die iedereen inbrengt. Koppelt praktische ervaringen aan de leerstof,... Sander geef ik een 9,5 kijkend naar de kwaliteiten van hem als trainer voor de Green Belt. Sander focust op de positieve punten die iedereen inbrengt. Koppelt praktische ervaringen aan de leerstof, zet zaken helder uiteen, verandert zijn tactiek wanneer dat 'gevraagd' wordt. Geeft goede en waardevolle feedback.

Karin Rietveld

Leuke en inspirerende training. Coen en Peter zijn enthousiast en zorgen met veel humor dat je de stof steeds meer eigen maakt. Afwisselende werkvormen hebben na 4,5 trainingsdag gezorgd dat we veel... Leuke en inspirerende training. Coen en Peter zijn enthousiast en zorgen met veel humor dat je de stof steeds meer eigen maakt. Afwisselende werkvormen hebben na 4,5 trainingsdag gezorgd dat we veel handvatten hebben om in de organisatie verder te gaan met LEAN.

Anne Maas

Enthousiasmerende trainers. Interessante, leerzame training met veel interactie, oefeningen en duidelijke uitleg. Na het volgen van de training had ik de stof al zoveel geoefend in de les dat het... Enthousiasmerende trainers. Interessante, leerzame training met veel interactie, oefeningen en duidelijke uitleg. Na het volgen van de training had ik de stof al zoveel geoefend in de les dat het examen mij makkelijk afging.