12Mprove

Bereikbaarheid / Parkeren
Groepsgrootte
Lesruimte / Lunch

Niels Corten

Leuke training van een enthousiaste trainer! Kan het goed overbrengen en maakt de theorie een stuk leuker. Vond het vooral leuk om de laatste pitch te houden aangezien je daar de beste feedback... Leuke training van een enthousiaste trainer! Kan het goed overbrengen en maakt de theorie een stuk leuker. Vond het vooral leuk om de laatste pitch te houden aangezien je daar de beste feedback ontvangt. Had het zelf fijn gevonden als je nog iets van fysieke kaartjes/ klein boekje met theorie had gekregen die je snel erbij kan pakken om te kijken hoe het ook al weer precies zat. Met name in de eerste twee dagen zat de theorie er nog niet helemaal in.

Irene De pooter

Heel bruisende presentatie, leuke filmpjes en anekdotes. Veel grapjes en kwinkslagen. Regie op presentaties en pitches mag nog wat strakker, zowel in briefing als in regie tijdens de presentaties.... Heel bruisende presentatie, leuke filmpjes en anekdotes. Veel grapjes en kwinkslagen. Regie op presentaties en pitches mag nog wat strakker, zowel in briefing als in regie tijdens de presentaties. We kregen goede, bruikbare feedback op de verbeteropdrachten. Van elkaar leren werd niet heel erg gepromoot, maar de feedback voor anderen kon ik vaak ook zelf toepassen. De trainingen zaten wat mij betreft iets te dicht op elkaar, waardoor verwerking tussen de trainingsdagen wat in t gedrang kwam.

Nils Kuppen

Leuke, leerzame training. erg visueel en interactief. totale trainingsduur is wat kort om alles in detail te behandelen, maar ik heb zin om er mee aan de slag te gaan en verder te leren!

Koen Van Buul

Ik vond het een zeer leerzame, interactieve training. Ik heb het gevoel dat ik veel nuttige dingen heb geleerd en Rene heeft de training op een erg leuke manier gegeven.

Manon van de Wetering

Hele heldere uitleg van alle theorie, aangevuld met voorbeelden om het nog beter toe te lichten. Dan gaat het leven. Rene brengt het waar mogelijk met humor en deelt persoonlijke ervaringen, dat... Hele heldere uitleg van alle theorie, aangevuld met voorbeelden om het nog beter toe te lichten. Dan gaat het leven. Rene brengt het waar mogelijk met humor en deelt persoonlijke ervaringen, dat voegt veel toe. Goede basis om beleaner te worden.

Yvette Stallinga

Met veel enthousiasme en duidelijk veel kennis. Goede structuur en makkelijk te volgen. De groep was vrij introvert en soms vond ik de aansluiting/ oplossing daar niet goed bij passen. Dan was het... Met veel enthousiasme en duidelijk veel kennis. Goede structuur en makkelijk te volgen. De groep was vrij introvert en soms vond ik de aansluiting/ oplossing daar niet goed bij passen. Dan was het een beetje te veel enthousiasme of uitbundigheid zonder het gewenste effect, daardoor soms wat ongemakkelijk

Paul Stapper

Het was een zeer enthousiaste training. Lekker interactief, ruimte om alles te zeggen wat je wilt. Zeer toegankelijk. Een aanrader om te volgen. Theorie was soms taai, maar juist de manier van... Het was een zeer enthousiaste training. Lekker interactief, ruimte om alles te zeggen wat je wilt. Zeer toegankelijk. Een aanrader om te volgen. Theorie was soms taai, maar juist de manier van coaching zorgde ervoor dat je constant weer nieuwe energie kreeg.

Diane Hoefnagel

Interessante en leerzame cursus. Deze wordt op een fijne en actieve manier gegeven met duidelijke voorbeelden en toepasselijke filmpjes. De trainer is enthousiast en maakt er een leuke en... Interessante en leerzame cursus. Deze wordt op een fijne en actieve manier gegeven met duidelijke voorbeelden en toepasselijke filmpjes. De trainer is enthousiast en maakt er een leuke en inspirerende dag van!

Ton Maas

Prima mix van kennisoverdracht en humor. Speelse manier van doceren zonder de essentie van de leerstof geweld aan te doen. Veel energie en ne geen moment verveeld. Mooie basis om mee aan de slag te... Prima mix van kennisoverdracht en humor. Speelse manier van doceren zonder de essentie van de leerstof geweld aan te doen. Veel energie en ne geen moment verveeld. Mooie basis om mee aan de slag te gaan in de praktijk.

JP Joos

Ik zal eerlijk voor het goed afronden van deze training moest ik wel aan de theorie (+ examen), leerdoelen, verbeteropdrachten en natuurlijk drie dagen op locatie alle stof doornemen, oefeningen... Ik zal eerlijk voor het goed afronden van deze training moest ik wel aan de theorie (+ examen), leerdoelen, verbeteropdrachten en natuurlijk drie dagen op locatie alle stof doornemen, oefeningen doen en samenwerken aan elkaars verbeteropdrachten pitches.

Ik vond het leuk, leerzaam en echt een aanrader. Veel van geleerd wat ik ook zal blijven gebruiken in werk (en privé).