Prijs van de traplift
Snelheid van levering

Halderman

Keurig behandeld.

Via internet website.

123Trapliften pretendeert het goedkoopste te zijn, dat zal wel, maar dat wil niet zeggen dat het goedkoop is! Dat hoeft ook niet als het bedrijf goed werk levert tegen redelijke prijs!

Gekozen voor 123Trapliften vanwege de snelheid en deskundigheid!
Acquisitie: goed
Offerte: goed
Oplevering: goed
Facturering: goed
al met al geen negatieve indicaties!

H. Cleven

Erg attent, vriendelijk, meedenkend. Gekozen vanwege mogelijkheid tot aanschaf 2e hands materiaal en prijs.

Aanleiding tot de aanschaf van een traplift was een drievoudige rug/nekhernia operatie bij mijn vrouw met verwachte langdurige revalidatie als gevolg. Er diende z.s.m. een verbinding tussen... Aanleiding tot de aanschaf van een traplift was een drievoudige rug/nekhernia operatie bij mijn vrouw met verwachte langdurige revalidatie als gevolg. Er diende z.s.m. een verbinding tussen woonruimte en slaapetage c.q. badruimte te worden gerealiseerd, omdat traplopen niet meer mogelijk was. Na oriëntatie op internet werd 123Trapliften geselecteerd en hiermede contact gezocht, wat snel tot bezoek leidde. De toelichting was zeer uitgebreid en voldoende om direct tot een aankoopbeslissing te komen. Er was begrip voor het gestelde probleem, waardoor de levertijd zoveel mogelijk werd beperkt. De installatie werd in een dag gerealiseerd. vanaf dat moment kwam mijn vrouw uit de isolatie, werd de revalidatie positief beïnvloed en zag het leven er weer veel zonniger uit. Het tweedehands toestel was niet van nieuw te onderscheiden. De traplift is nu ca. 3 maanden tot tevredenheid in bedrijf.

Waarom keuze op 123Trapliften?
- prima fabricaat.
- gunstige prijs.

J. Duim

Zeer goed opgeleid personeel en zeer vriendelijk en deskundig. goede uitleg. is een prima bedrijf. zeer aan te bevelen. Via internet gevonden. Eerst wilde we huren, maar dit is een goede goedkope... Zeer goed opgeleid personeel en zeer vriendelijk en deskundig. goede uitleg. is een prima bedrijf. zeer aan te bevelen. Via internet gevonden. Eerst wilde we huren, maar dit is een goede goedkope oplossing.

Geert de Kruijt

Tot heden voldoet hij.

Bouten

Prijs kwaliteit verhouding

Koos van Laar

Prima, goed advies en komen afspraken na, de adviseur M T heeft ons uitstekend geholpen.

Bemelmans M.J.

Prima, keurig, kundig en to the point.
Werken snel en geconcentreerd, aardig, vaardig.
Geven goede voorlichting en prima uitgebreide instructie voor gebruik met nadruk op de veiligheid.

J.M. Meijer Neervoort

Vandaag geplaatst, uitgeprobeerd, geweldig!