Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Pierre v.d. Meulen

Werkt heel netjes, is een vakman, is vriendelijk en beleefd.

G.A.A. Addotey

Er is heel goed naar onze wensen geluisterd. Ook tijdens het gebruik, goede begeleiding bij de hapering in de lift ( onze fout)
Wij zijn zeer tevreden.

H.R. Martens

Prima geleverd, goede uitleg.
monteur ging niet eerder naar huis dan dat de lift perfect werkte

A. Lugtmeijer

Eerst moeilijk te vinden voor mij daarna al snel contact. Snelle levering. Snel geplaatst en superblij met de lift.

Annelien Dekker

Wij hadden met spoed een traplift nodig voor mijn moeder. Binnen 48 uur was de lift opgemeten en geplaatst. Wat een geweldige service en zeer vriendelijke mensen. Wij zijn zeer dankbaar!!

J.J.R.M. Hendriks

De traplift is netjes geplaatst door een vriendelijke monteur. Wij zijn dan ook zeer tevreden.

L. de Ruiter

Heel goed

F. Nijenhuis

Na 1e telefonisch contact de volgende dag al opname van de trap in onze woning en na 14 dagen de montage.
Vakkundige montage door de top monteur.

L. van Hoorn - de Ruiter

Ik ben erg blij. H et gesprek over de aanschaf en offerte was plezierig

F.V. Uffelen

Uiterst vriendelijke en beleefde monteur. Iemand die weet waar hij mee bezig is, de geleverde materialen bleken niet helemaal goed te zijn. koste allemaal best veel tijd voor de monteur om het te... Uiterst vriendelijke en beleefde monteur. Iemand die weet waar hij mee bezig is, de geleverde materialen bleken niet helemaal goed te zijn. koste allemaal best veel tijd voor de monteur om het te verhelpen.