Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

P.J.G. Suasso

Prima meedenkende adviseur en goed ingemeten. Ook goede voorlichting. Keurig personeel met een deskundige uitleg.

Sussana Oord

Zeer correct, nette prijzen in ons geval spoed. Binnen 5 werkdagen geplaatst. Fijne nette montage en er word goed gecommuniceerd. Helemaal top!

N.N.M. Goossens

Netjes vakkundig en correct. Van offerte naar installatie van de traplift is alles naar wens gegaan! Toppie!

S. Carton

Coulante behandeling. Vlotte afwerking en met vakkundig personeel. Ik heb voor 123trapliften gekozen door de prijs/kwaliteit.

J. van Heuven

Goed, ik zou uw bedrijf zeker aanbevelen!

Goed, snel en betrokken.

P. van Ham - Hakkers

Mijn zieke man (vasculaire dementie) had lang moeten wachten op een traplift in huis. De WMO kon het niet meer leveren i.v.m. onze situatie en 123Trapliften kon ons hierbij gelukkig snel helpen. Mijn zieke man (vasculaire dementie) had lang moeten wachten op een traplift in huis. De WMO kon het niet meer leveren i.v.m. onze situatie en 123Trapliften kon ons hierbij gelukkig snel helpen.

Echt een fantastische zaak. Echt een 'warme douche' zoals ze dat zeggen in Radar.

L v/d Horst

Tevreden.
Deskundig en prijs.

E.R. van Ham en P. van Ham

Lieve medewerkers van 123trapliften, wij zijn zo blij met uw lift die u zo snel bij ons gratis heeft afgeleverd. Zoveel problemen met gemeente rijswijk afd. wmo, en u kwam met zo'n mooie aanbod, het... Lieve medewerkers van 123trapliften, wij zijn zo blij met uw lift die u zo snel bij ons gratis heeft afgeleverd. Zoveel problemen met gemeente rijswijk afd. wmo, en u kwam met zo'n mooie aanbod, het is net een lot uit de loterij. Ik heb gewoon gehuild om de goedheid van u te mogen ontvangen nu mijn man deze traplift zo hard nodig heeft om zich met de thuiszorgers naar de bovenetage - de doucheruimte te kunnen begeven. Heel hartelijk dank, u bent een bedrijf die niet alleen naar geld kijkt maar ook de menselijkheid in uw omgeving. Heel hartelijk dank, en ik bid elke dag voor uw bedrijf dat het u goed mag gaan. Nogmaals heel hartelijk dank, fam. r.van ham