Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Meerman-Mol

Snel en klantvriendelijke behandeling en afwerking

E. Prenen-Vlamings

Goede communicatie, snelle levering en plaatsing. De rail is lelijk! Heel breed en staalkleur. Maakt veel lawaai.

dekker

De traplift werkt prima, tot dat er een storing ontstond, bleken de accus kapot te zijn, ondanks een service contract, kregen we een dikke rekening van 300euro, omdat het volgens de monteur een... De traplift werkt prima, tot dat er een storing ontstond, bleken de accus kapot te zijn, ondanks een service contract, kregen we een dikke rekening van 300euro, omdat het volgens de monteur een bedienersfout zo zijn omdat de lift halverwege stond, logisch als de lift voor nog achteruit wil. over coulance was niet te praten, zelf aangegeven dat we de accus wilden betalen maar de voorrijkosten van 80 euro niet. Lift is goed service is RUK

I S Schaafsma

Vakkundig, snelle respons
voorkeur voor gebruikte installatie
dubbele rail

G.J.W. de Leeuw van Weenen

Kortgezegd prima

Prima gesprek gehad, de prijs was aantrekkelijk t.o.v. andere traplift leveranciers.

W.J. Verkamman- Harms

Ik heb eerst gebeld, kreeg een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn, liet mij uitpraten, over de vragen die ik had. Dennis is voor de offerte geweest, heel beleed en niet opdringen goede uitleg en... Ik heb eerst gebeld, kreeg een heel vriendelijke mevrouw aan de lijn, liet mij uitpraten, over de vragen die ik had. Dennis is voor de offerte geweest, heel beleed en niet opdringen goede uitleg en presentatie op de laptop.
Omdat ik moeite met mijn knieprothese heb en de laatste treden van de trap, werden steeds moeilijker.

Gaat prima, even wennen, maar voldoet goed.
Zag er goed uit en had een snelle levering.

C.V. Drongelen

Goede ervaring. Gekozen voor 123Trapliften, omdat het een prettig gesprek was bij besluit aankoop.

Traplift bevalt prima. Monteur niet onze vriend. Gekozen vanwege redelijke prijs en levertijd.