Prijs van de traplift
8.2/10
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Snelle reactie op ons verzoek. Ondanks uitleg niet gezien hoe het daadwerkelijk wordt. Achteraf hadden we liever gehad dat de traplift boven wat verder doorliep zodat de ingang van de trap vrij... Snelle reactie op ons verzoek. Ondanks uitleg niet gezien hoe het daadwerkelijk wordt. Achteraf hadden we liever gehad dat de traplift boven wat verder doorliep zodat de ingang van de trap vrij komt. Monteur gaf goede uitleg vooraf en na installatie.
Advies van Gemeente Hengelo
123Trpliften adverteert met een installatie bedrag van -tot. ondanks de simpele rechte opstelling moesten we toch de volle pond betalen. Na reclameren bedrag iets verlaagd. Blijkbaar is dat de praktijk van alle leveranciers. Iets voor Radar.

Richard Soudant

Onvriendelijk personeel aan de telefoon.

Reactie 123Trapliften:

Beste meneer Soudant,
Jammer om te horen dat u dit zo heeft ervaren. Mijn collega probeerde te achterhalen of de aanvraag nog actueel is. Hier is een miscommunicatie over ontstaan.
Onze...
Beste meneer Soudant,
Onze excuses als dit vervelend is overgekomen. Indien wij nog iets kunnen betekenen voor u horen wij dat graag.

Prima, zowel eerste bezoek als het vervolg. Zeer tevreden!!
Beste offerte, snelle levering

Dinther

Zag er goed uit voor een twedehands!

v.d. Have

Goede info, snel bezoek van sales persoon. Goed contact over vragen na zijn bezoek. Snelle realisatie/montage van de traplift. Plezierige monteurs, prima verzorgde plaatsing.
Uitstekende prijs...
Uitstekende prijs voor mijn beperkte budget.

Fam. Alferink

Goed tot zeer goed. Gekozen voor 123Trapliften ivm goede ervaringen kennis

Korte

Bij verwijdering oude trapleuning zijn de bouten in de muur achter gebleven. Deze laten verwijderen. Mag hier extra kosten voor declareren.
Prijs-Kwaliteit is goed

Meerman-Mol

Snel en klantvriendelijke behandeling en afwerking

E. Prenen-Vlamings

Goede communicatie, snelle levering en plaatsing. De rail is lelijk! Heel breed en staalkleur. Maakt veel lawaai.

dekker

De traplift werkt prima, tot dat er een storing ontstond, bleken de accus kapot te zijn, ondanks een service contract, kregen we een dikke rekening van 300euro, omdat het volgens de monteur een... De traplift werkt prima, tot dat er een storing ontstond, bleken de accus kapot te zijn, ondanks een service contract, kregen we een dikke rekening van 300euro, omdat het volgens de monteur een bedienersfout zo zijn omdat de lift halverwege stond, logisch als de lift voor nog achteruit wil. over coulance was niet te praten, zelf aangegeven dat we de accus wilden betalen maar de voorrijkosten van 80 euro niet. Lift is goed service is RUK