Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Putmans

Netjes op afgesproken tijd aanwezig. De monteur, en transporteur.
Monteur Jan netjes gewerkt en goed de werking uitgelegd.
Zag er betrouwbaar uit.

Peter van den Heuvel

Snel geregeld - betalingsregeling top, alle onderdelen schoon. Monteur keurige vent, netjes, correct.
Ik heb voor 123Trapliften gekozen vanwege atritis - atrose, nu nog niet erg voelbaar maar kan later erger worden. Wil hier niet weg dus voorzorgsmaatregel voor later.

Albert Kleine

Ik kan moeilijk een oordeel geven omdat ik geen vergelijkings ervaring heb met andere leveranciers maar ik heb voor 123Trapliften gekozen voor de prijs.

S. T. Hoogenboom

Er is snel gereageerd op onze aanvraag voor een afspraak en wij zijn zeer tevreden over de snelle levering/plaatsing.
We hebben voor 123Trapliften gekozen via internet.

V. d. Vlies-Muis

Ik had vertrouwen in de persoon, die alles op kwam meten. Ook de levering van de materialen was keurig in orde. De montage van de traplift is ook netjes gedaan. Zeer tevreden.

Keevel

Goede ervaring met aflevering en plaatsing.
Netjes alles opgeruimd en goede uitleg.
Waarom een goede traplift weggooien. Ik kan hem goed gebruiken en kost minder.
De service van 123...
Goede ervaring met aflevering en plaatsing.
Netjes alles opgeruimd en goede uitleg.
Waarom een goede traplift weggooien. Ik kan hem goed gebruiken en kost minder.
De service van 123 is op papier het zelfde als van de fabrikant.

Van Den Broeke

Adviseur : Uitstekend
Monteur : Uitstekend
Bodedienst : Slecht

Moes-Breuker

De prijs, de vriendelijke uitleg.
Keurige installatie door monteur.

Maurik

Eerlijke presentatie van de vertegenwoordiger. Installateur kwam veel te laat. IK mis een berichtje hierover, was wel zo fatsoenlijk geweest. Deze installateur heeft de parketvloer beschadigd en... Eerlijke presentatie van de vertegenwoordiger. Installateur kwam veel te laat. IK mis een berichtje hierover, was wel zo fatsoenlijk geweest. Deze installateur heeft de parketvloer beschadigd en heeft de lift niet geplaatst. De volgende dag hebben 2 andere monteurs de lift wel geplaatst. Alles liep goed op deze dag, ze waren deskundig.
Reclame door kennis en de prijs.

Reactie 123Trapliften:

Bedankt voor uw feedback. Wij hebben dit teruggekoppeld aan de monteur. Graag ontvang ik een foto van de schade aan uw vloer. De foto mag u mailen naar info@123trapliften.nl

Roseler - Broeder

Vanaf dag 1 ben ik enthousiast. De bediening is gemakkelijk. Ik zweef als een vorstin naar boven en weer terug !! Heerlijk