Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Jan Verel

Op tijd en op maat! Goede communicatie en goede voorbereiding vóór het plaatsen. Deskundige mensen. Traplift van goede kwaliteit en uitstekend geplaatst. Eeen dikke tien!!

Gekozen voor...

Gekozen voor 123Trapliften via internet en na het opsturen van een folder.

H. Kerkdijk

Heel goede service, installatie lift getuigt van goed vakmanschap.
1. om financiële redenen
2. bekend met het feit dat gebruik wordt gemaakt van degelijk en betrouwbaar materiaal.

Fam. Aertssen

Prima bedrijf om zaken mee te doen, zeer correct met afspraken en heel vriendelijk, ik heb voor 123Trapliften gekozen door te zoeken op internet naar trapleverancier.

Een prima ervaring, ik heb gekozen uit 3 offertes.

Hedwig Dankers

Vriendelijke en kundige mensen. Snelle afhandeling.
2de hands prijs.

Stoffele-Baten

De prijs en kwaliteit heb ik te weinig verstand van om goed in te vullen. ben blij dat jullie 2ehands leveren. dat scheelt heel veel!!

het 1e bezoek v/d verkoper: heel vriendelijk,...

het 1e bezoek v/d verkoper: heel vriendelijk, duidelijk in de uitleg, goede en veel info.
de monteur was eveneens zéér vriendelijk. heeft goed gewerkt, uitgelegd, alles keurig achter gelaten.

gekozen via t.v. dat beviel me meteen.

Wil Hoeksema-Molenaar

De begeleiding en persoonlijke aandacht zijn summier.
Hierdoor geen gebruiksvriendelijke ervaring zoals verwacht.
De goede aanbieding en de klantvriendelijkheid van Dennis

j. kuipers-riemersma

Onze ervaring is goed. Goede uitleg v.h. gebruik v.d. traplift.

Vanwege reclame op tv.

Prettig snel duidelijk en laagdrempelig. Levertijd 5 weken ipv beloofde 3 is klein minpuntje. Fijne service wat betreft de kleur van de stoelzitting.
Prijsverschil tov nieuw, we krijgen niets...
Prijsverschil tov nieuw, we krijgen niets vergoed.

Frans Haasdijk

Inmiddels al zo'n 6 jaar tevreden klant. Recent is mijn intens gebruikte traplift gerevideerd en is de buizenrails opnieuw gespoten. De jaarlijkse controlebeurt heeft haar waarde bewezen!