Prijs van de traplift
Snelheid van levering

M. Westein

Goed en netjes

N de bruijn

Nadat ik gebeld had voor het maken van afspaak met een adviseur en uitgelegd had dat het spoed had, kwam gelijk de adviseur Patrick langs, na zijn zeer vakkundige duidelijke uitleg, waren wij ervan... Nadat ik gebeld had voor het maken van afspaak met een adviseur en uitgelegd had dat het spoed had, kwam gelijk de adviseur Patrick langs, na zijn zeer vakkundige duidelijke uitleg, waren wij ervan overtuigd dat dit een goede beslissing zou zijn. Een 2dehands huren. Patrick kwam gelijk met het voorstel om nog dezelfde de traplift te plaatsen. Top gedaan en zeer goede service. Dat noem ik service en meedenken met de klant. Patrick je bent een topper!

m vd zanden

Deskundig en klantvriendelijk personeel

fam. Schik

Voldoet prima aan de verwachting. Prettige mensen, zowel op kantoor als p de vloer (opname/monteurs)

Gerard J.L. Bunthof

Korte tijd geplaatst. Binnen enkele weken en het plaatsen was normaal verlopen.

de Goeij

Prima uitleg en bezoek verkopen. Aardige monteurs en werken netjes. Duidelijk gericht op oplossingen bij probleempjes, zoals de voordeur. Gekozen voor 123trapliften, door slechte ervaring met... Prima uitleg en bezoek verkopen. Aardige monteurs en werken netjes. Duidelijk gericht op oplossingen bij probleempjes, zoals de voordeur. Gekozen voor 123trapliften, door slechte ervaring met verkoper Otolift en prijs gunstig. levertijd van 2 dagen = fantastisch! prima.

A. Postma Hilverda

Voldoet aan de verwachtingen. Gekozen vanwege de prijs van het aanleggen en de huur.

J. Schraal

Kan weer naar boven voor hobby. Traplopen gaat moeilijk. Gekozen omdat het vlak in de buurt is bij Urk.

Goed verzorgd vanaf intakegesprek tot aan de oplevering. Kwam goede recensies tegen en andere leveranciers zijn vaak duurder.

Peter van der Linden

Gekozen vanwege de kosten. Zeer vriendelijk en deskundig montage-personeel! Dit geldt ook voor de 'inmeter'.