Prijs van de traplift
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

V. Raak

Goed tevreden!

Ik heb voor 123Trapliften gekozen door middel van een advertentie.

Etienna Evenboer

Snel geholpen. volgens de afspraak.

F.W. Overmars

Nadat we opbelde kwam er vlot iemand , we kregen heel snel een offerte en na akkoord werd er ook heel snel geleverd. Alles volgends de afspraak. Prima!

Dijkhuizen - Roelofs

Aflevering materiaal door chauffeurs correct op tijd. Montage door monteur Schipper professioneel en kundig uitgevoerd. Instructie van de bediening duidelijk en helder al met al 100% tevreden.

H.C. Meijdam

Perfect, de monteur was goed en liet alles schoon achter.

Engel

Gewoon goed, aanbevolen door de gemeente Loon op Zand

A. Kamperman

Van a tot z goede en nette opname, montage goed verlopen op een onderdeel na maar die is vervangen en daarna goed in bedrijf gesteld en ook goede uitleg gehad.

Goede communicatie, komt afspraken na, vriendelijke monteurs, installatie en afwerking werd tot in de puntjes verzorgd, alles werd schoon achtergelaten.
Ik heb voor 123Trapliften gekozen in...
Ik heb voor 123Trapliften gekozen in verband met de deskundigheid van verkoper (die kwam opmeten) prijs en dat alles 2e hand kon.

C. van Hoorn

Bij het eerste contact valt de deskundigheid op. Afspraken over de levering op redelijk korte termijn.
vriendelijke en deskundige installateurs voor de traplift.