Prijs van de traplift
Deskundigheid van de adviseur
Kwaliteit van de traplift
Snelheid van levering

Via Kruit ( zwager )

123 liften heeft de liften is prima geplaatst, en de werknemers Ramon en Aad hebben alles netjes afgewerkt, leuke en vlotte werkers ,tof jongens , was prettig om met deze werknemers te mogen werken

Dinnie Vlot

Na 5 mnd kan ik weer heerlijk naar boven. En ben blij dat ik bij 123Trapliften terecht ben gekomen.

H.E. Snijder

Zeer goed, goede service.

A.W.M. Franken

Bijzonder correcte en vriendelijke medewerkers vanaf de gene bij opmeten zowel als installeren.

Emmie Edelenbos

Tot nu tevreden met 123 Trapliften. Deskundige monteurs, probleempjes worden snel verholpen. Goed uitleg. Netjes gewerkt.

Hans

Bijzonder adequate behandeling van de aanvraag. Korte tijd tussen aanvraag en bezoek aan huis. Duidelijke offerte met situatie tekening. Wel nog met de hand uitgetekend.

Na goedkeuring...

Na goedkeuring van offerte ook weer een snelle installatie-mogelijkheid. Keurige installatie maar de boven uitloop bleek korter dan ingetekend. Na daarvan melding te hebben gemaakt een zeer goede en snelle reactie om het probleem op te lossen door een stuk te verlengen. Dit hield wel in dat we de lift even moesten missen. Donderdag aan het eind van de ochtend opgehaald en de volgende dag om 08:00 uur alweer klaar voor installatie. Vanaf 10:00 was de lift weer te gebruiken. Dat is een service die we erg op prijs hebben gesteld.

Alle medewerkers waarmee we contact hebben gehad waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Complimenten aan het gehele team!!!!

R. F. Vroomhout

Zeer tevreden, vrolijke medewerkers/goede uitleg en snel geplaatst.

W.H.C. Halberstadt

Van begin tot eind vlot en keuring geleverd en geïnstalleerd. Vriendelijk en deskundig personeel.

Rata Pieters

Fijne traplift, snel geplaatst. Leuke adviseurs en dito monteur.

J.L.B. ten Kuile

Goed contact, prettige telefoniste. Meedenken. Redelijk snelle levering, gebruik gemaakt van laagste prijsgarantie. Vakkundige montage.