Prijs van de traplift

Snelle reactie
Betrouwbaar
Goede klantenservice
Prima montage
Gekozen vanwege de professionele mensen en gang van zaken.

Zighetman van der Velde

Geen ervaring alleen deze is prima.
Vanwege de snelle levering

Fam. Mohr

1e monteur heeft de trap scheef geplaatst! Plaatste ook zonder overleg afstandsbediening op voor ons ongewenste plaatsen. Verwijderde hiervoor zelfs ophanging kindertraphekje!
2de monteur alles...
2de monteur alles prima opgelost.
Op zoek naar mogelijkheid 2de hands ivm kostenkwamen we alleen u tegen op internet.

Peijer

Ik ben er heel blij mee, ik zag toevallig een reclame op mijn mobiel.

G. Boelaars - Mackloet

1e traplift al bijna 4 jaar in gebruik. Voldoet prima. We hebben voor dit bedrijf gekozen n.a.v. de 1e traplift die geleverd is in juni 2020

Egeraat

Prima geregeld, ik koos voor 123Trapliften via internet

S.M. Veenstra

Goede uitleg.
Vriendelijk personeel.
Behulpzaam personeel.
Tweedehands nog een kans.
Goede prijs kwaliteit.

M.G. J. Brancart

1e contact: Goede voorlichting
2e contact: Levering materialen was goed
3e contact: snelle plaatsing + duidelijke uitleg

gekozen n.a.v. ervaring van andere klant.

R. Janneman

De montage van de lift verliep gesmeerd. Monteur was vriendelijk en vakkundig. na afloop goede uitleg gehad. Zeer tevreden.

Bij de aanvraag was men heel attent, de verkoper was snel...

Bij de aanvraag was men heel attent, de verkoper was snel aanwezig en dacht in oplossingen.

Jan Verel

Op tijd en op maat! Goede communicatie en goede voorbereiding vóór het plaatsen. Deskundige mensen. Traplift van goede kwaliteit en uitstekend geplaatst. Eeen dikke tien!!

Gekozen voor...

Gekozen voor 123Trapliften via internet en na het opsturen van een folder.