Café Den Don

Goede service, alle voor het sanitaire, makkelijk voor bedrijven

snelle reacties

Goede prijs snelle levering

Frank

Snelle en correcte levering

Paul Broeckx

Swarfega auto rood handzeep emmers van 3 x14 L besteld. Er wordt 1 emmer te weinig geleverd. Na melding wordt deze na geleverd. Blijkt nu dat dit geen handzeep is, maar gewoon wat rode vloeistof. Er... Swarfega auto rood handzeep emmers van 3 x14 L besteld. Er wordt 1 emmer te weinig geleverd. Na melding wordt deze na geleverd. Blijkt nu dat dit geen handzeep is, maar gewoon wat rode vloeistof. Er wordt geen gehoor gegeven aan mijn mail met foto's. Zij zijn een fake bedrijf die de zeep verdunnen. Beste mensen, pas op als U hier iets besteld !!!

Reactie 123Toilet.nl:

We hebben u hier reeds van op de hoogte gebracht via e-mail. Uw klacht gaat over een bestelling van mei 2021. Dit is uw eerste en enige bestelling bij 123toilet.nl geweest.
De emmer zeep is dus...
De emmer zeep is dus bijna 3 jaar oud. Ik heb de fabrikant gecontacteerd en deze geeft aan dat het oproeren van de emmer wellicht het probleem kan oplossen. De korrels in de zeep zijn wellicht na verloop van tijd naar de bodem gezakt, waardoor het lijkt alsof de zeep 'dunner' is.
Dat wij een fake bedrijf zijn en zeep verdunnen zijn nogal uitspraken. Deze zeep is een service-product dat bij de fabrikant besteld wordt en zonder te openen doorgestuurd naar onze klanten.
Enfin, u bent niet tevreden over de geboden oplossing. Dat is vervelend, maar over een product van bijna 3 jaar oud, kunnen wij geen garantie meer bieden.

Mirjam

snelle en correcte levering