Wardenaar

Eeenvoudig en ovrzichtelijk

Tijdverspilling

""gratis tests'', na afloop een betaalscherm krijgen voor je je resultaat krijgt. Trieste, smerige figuren die graag je tijd verspillen.

Reactie 123test.nl:

Wij hebben ook veel gratis tests en vooraf staat altijd aangegeven wanneer het een betaalde test betreft. Sorry, als dit niet duidelijk genoeg is overgekomen. We zullen overigens nooit zomaar geld... Wij hebben ook veel gratis tests en vooraf staat altijd aangegeven wanneer het een betaalde test betreft. Sorry, als dit niet duidelijk genoeg is overgekomen. We zullen overigens nooit zomaar geld afschrijven of je ergens toe verplichten.

ING

Heeft mij meer inzicht gegegeven.

Reactie 123test.nl:

Wat fijn te weten dat we je hierbij hebben kunnen helpen en dat je dit ons laat weten.

axel

Ik kan niet aan mijn betaalde testen en kan niemand bereiken via "contacten" hoop langs deze weg toch contact te krijgen.

Beste Axel,
We hebben je rechtstreeks al een mail verstuurd. Het bleek te gaan om een aankoop vanuit 2020 welke is verlopen.

Lucy Tol

De vragen

Reactie 123test.nl:

Bedoel je hiermee dat je de vragen goed vond?

timmer

Snelle test en bevestigt wat ik al wist. maar dat is ook goed. een overzicht van alle competenties is erg handig.

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor je feedback!

Rene

Zeer goede site om je voor te bereiden. Heb er veel aan gehad om te oefenen op de tests.

Reactie 123test.nl:

Dat is goed om te vernemen, fijn dat we je hiermee hebben kunnen helpen. Bedankt voor het delen daarvan.

kirsty

Weten wat je vaardigheden zijn

Bedankt!

klaas van der meer

Duidelijkheid

Bedankt voor het delen!

Ronald

IQ test heel goed. Ook overige testen geven een goed inzicht in de stand van zaken.

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor je positieve feedback!