Trinet Hoefsloot

Geeft stof tot nadenken over mijn mogelijkheden

Sophie

Laten je eerst een test doen van een uur, om je vervolgens te laten betalen!!

Andre Dickmann

Goede uitleg van Roos van Leary en Big 5

Ton van de Brug

Inzicht verkrijgen in mijn competenties

Elise Hop

Heel compacte test. Dwingt je om essentiële keuzes te maken. zou wel graag 8 opties overhouden. Nu deel van essentie verloren

Anita

Om te kijken waar jezelf staat

M

Walgelijke praktijken, ZELFS ALS JE AL BETAALD HEBT voor hun service dan dien je alsnog te betalen om een IQ test af te nemen, dit zie je pas NADAT je de test hebt gedaan.

De testen die...

De testen die je daarentegen wel tegen de betaling met het abonnement kan afnemen, zijn ZWAAR ONDERMAATS, regelmatig zijn er vragen waar meerdere antwoorden mogelijk zijn, en dan wordt een elders correct antwoord fout gekeurd. Ze bieden ook voor dat bedrag enorm weinig testen aan. Om een voorbeeld te noemen, er zijn enkel 5 oefeningen voor het onderdeel componenten. Als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen zou ik dat zeker willen want ik ben enorm ontevreden. Ook zou ik iedereen vooral afraden om geld te geven aan deze oplichters.

Je bent zo door alle opdrachten heen. Op sommige vlakken zijn er zelfs maar 5 oefeningen (bijvoorbeeld op componenten)

Marlon

Handig voor even 3 dagen oefenen maar bij meer dan dat merk je overal in de tests fouten op,...

Meer inzicht in jezelf.