Webhelp

Was erg leuk na te denken over mijn competenties

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor het delen van je bevindingen.

M Ottevanger

Nuttig de vergelijkende vragen van competenties

Josefien

Ik werd snel en gratis geadviseerd over wat ik het beste kon oefenen voor een assessment voor een sollicitatie

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor je feedback. We helpen inderdaad graag verder in deze voorbereiding.

F.v.Dillen

Het was van nut

Bravilor Bonamat

Ervaringen van andere mensen kennen

Puck

De oefeningen zijn veel te makkelijk waardoor het geen goede oefening is voor een echt assessment. Tevens krijg je vaak dezelfde vragen bij de oefeningen zelf en daarna ook bij de 'test'. Verder... De oefeningen zijn veel te makkelijk waardoor het geen goede oefening is voor een echt assessment. Tevens krijg je vaak dezelfde vragen bij de oefeningen zelf en daarna ook bij de 'test'. Verder krijg je als je specifiek naar een assessmentbureau zoekt op de website een aanbeveling van een pakket om deze te oefenen. Echter gaan zij niet specifiek in op dat assessment maar hebben zij het alleen over IQ-test. Zeker geen aanrader.

Beste Puck,
Beste Puck,
Wat jammer dat je ontevreden bent. De gehele IQ test training is op HBO/WO niveau. Wellicht wil je ons nog laten weten uit welke oefeningen je dit herleid? Wij maken inderdaad gebruik van onze IQ test training die voor meer assessments geoefend kan worden daarom verwijzen wij naar https://www.123test.nl/assessmentbureaus/ zodat je vanuit hier kan kijken welke oefeningen er gevraagd kunnen worden voor een specifiek assessment. Je kunt dit dan vergelijken met het aanbod uit onze IQ test training. We hopen alsnog dat je assessment een succes is geweest.
123test

UWV

De ranking van de competenties

Reactie 123test.nl:

Bedankt voor het delen van je ervaring.

Margreet

Er kwam een (toch) iets andere uitslag uit dan ik van mij zelf gedacht had

Ellen

Vooral erg duidelijk en de uitkomst (conventioneel) klopt helemaal naar aanleiding van mijn antwoorden op de vragen

Sandra van Dijck

Zelfinzicht verhoogt zelfvertrouwen