Anita

Om te kijken waar jezelf staat

M

Walgelijke praktijken, ZELFS ALS JE AL BETAALD HEBT voor hun service dan dien je alsnog te betalen om een IQ test af te nemen, dit zie je pas NADAT je de test hebt gedaan.

De testen die...

De testen die je daarentegen wel tegen de betaling met het abonnement kan afnemen, zijn ZWAAR ONDERMAATS, regelmatig zijn er vragen waar meerdere antwoorden mogelijk zijn, en dan wordt een elders correct antwoord fout gekeurd. Ze bieden ook voor dat bedrag enorm weinig testen aan. Om een voorbeeld te noemen, er zijn enkel 5 oefeningen voor het onderdeel componenten. Als ik mijn geld terug zou kunnen krijgen zou ik dat zeker willen want ik ben enorm ontevreden. Ook zou ik iedereen vooral afraden om geld te geven aan deze oplichters.

Je bent zo door alle opdrachten heen. Op sommige vlakken zijn er zelfs maar 5 oefeningen (bijvoorbeeld op componenten)

Marlon

Handig voor even 3 dagen oefenen maar bij meer dan dat merk je overal in de tests fouten op,...

Meer inzicht in jezelf.

Conny Tempessy

Het moeten kiezen tussen de gegeven competenties die ikzelf heb aangegeven. Dit gaf weer dat ik snel besluiten kon nemen wat ik in eerste instantie dacht niet te hebben :)

St Zuidwester

Zelfreflectie is een belangrijk instrument om naar jezelf in een werksituatie te kunnen kijken.

Christopher Lyndon

Uitzoeken wat mijn sterke punten waren in relatie tot elkaar

Timo

Tevoren is niet bekend dat het een betaalde test is. Zonde van mijn tijd.