Cogiton

Supersnelle en leerzame test, snap nu meeer van de verschillen die ik zie bij sommige collega's

merle

Wat een grap, een beetje 144 vragen moeten beantwoorden om vervolgens 12,50 te moeten betalen voor de uitslag. afzetterij, trieste zaak, alleen maar winst proberen te maken, gluiperds!

Hallo Merle,
Hallo Merle,
We vragen inderdaad een vergoeding voor de uitslag van deze uitgebreide test. Dat staat vooral ook aangegeven, meerdere malen ook inclusief de prijs. Je hebt er overheen gelezen en dat is begrijpelijk niet fijn. Als je contact met ons op wilt nemen dan kunnen we altijd nog kijken hoe we je verder kunnen helpen met deze of andere tests.
Groet, 123test

Je moet betalen voor je resultaten. Dit zeggen ze pas als je tijd hebt verdoen na de test. Je maakt de test en daarna zeggen betalen voor resultaten. Scam

Hoi!
Hoi!
Je zult er over heen gelezen hebben dat we voor deze test een vergoeding vragen. Het staat er echter twee keer en met benoeming van de prijs. Spijtig dat je iets anders verwachtte en daardoor niet kreeg wat je dacht te krijgen. Je kunt natuurlijk altijd met ons contact opnemen, we kijken dat graag verder wat we voor je kunnen doen.

Bas

Uitschrijven lukt niet!

John Doe

"Vertel ons wat je leuk en nuttig vond.": Vond? Vindt! Jill heeft me super geholpen toen ik een actie over het hoofd heb gezien. Ze hebben me de test terugbetaald die onderdeel was van de actie die... "Vertel ons wat je leuk en nuttig vond.": Vond? Vindt! Jill heeft me super geholpen toen ik een actie over het hoofd heb gezien. Ze hebben me de test terugbetaald die onderdeel was van de actie die ik naderhand heb aangeschaft. Ze kwam vriendelijk en sociaal over in haar antwoorden. Thanks Jill!

Lois

Fijne voorbereiding op capaciteitentesten. Verschillende varianten: Met uitleg per vraag, op tijd per vraag, op tijd in totaliteit etc.

Dennis

Prima voorbereiding voor assesement!

Derya

Ik vind de uitslag van de test niet transparant. In het rapport staat niet aangegeven welke vragen je fout hebt gemaakt. Naar mijn mening is dit makkelijk geld verdienen. Ik bedoel hiermee te... Ik vind de uitslag van de test niet transparant. In het rapport staat niet aangegeven welke vragen je fout hebt gemaakt. Naar mijn mening is dit makkelijk geld verdienen. Ik bedoel hiermee te zeggen, lekker vaag blijven, zodat mensen testen via 123test blijven kopen.

Hoi Derya,
Hoi Derya,
Bij een echte IQ test krijg je niet de goede antwoorden uitgelegd, dat zou de test direct onbruikbaar maken voor vervolggebruik. Het doel van een IQ test is dat je een inschatting krijgt van je IQ, en die is gegeven.
Als je wilt oefenen met duizenden IQ test vragen, dan hebben we daar een heel uitgebreide IQ test training voor. Daarin wordt bij elke vraag het juiste antwoord gegeven en uitgelegd. zie https://www.123test.com/nl/iq-test-training/
We hebben ook tientallen korte gratis IQ tests met uitleg van de antwoorden.
zie https://www.123test.com/nl/iq/
Hoop je hiermee verder geholpen te hebben,