M.

Je krijgt zgn inzicht in je eigen wensen en wie je bent

uwv

Actueel , kort , duidelijk, meer sociale activiteiten er in zetten

Handig voor sommigen want je kunt je dus wel degelijk voorbereiden op dergelijke tests. Echter, als ik moe ben wordt in creatief behalve als het me niet interesseert zoals dit soort vragen.... Handig voor sommigen want je kunt je dus wel degelijk voorbereiden op dergelijke tests. Echter, als ik moe ben wordt in creatief behalve als het me niet interesseert zoals dit soort vragen. Uitslapen dus en gezond eten, dagelijks blijven oefenen. Je leert wel uit je fouten, dat is positief.

In mijn geval had ik te weinig geld om mijn rekening als werkzoekende. Dan heb ik echt moeite gedaan om deze tests te doen en deze moeite wordt afgestraft met een betaling. Onlogisch!

Bij een rekentest kun je ook je boek statistiek nog eens inoefenen, odds bij een kaartenspel, hoofdrekenen (leuke sites hebben veel nuttige informatie), Chinezen kunnen zelfs met streepjes de vierkantswortel van eender welk getal in 1 minuut geven, als het gaat over een beroepentest: vraag het dan toch even

Je leert je zelf goed kennen

aziza

Nou eigenlijk niks, ik heb betaald al 2 dagen, maar ik kan het niet gebruiken, al een email gestuurd om informatie te krijgen , ja hoor nog niks gehoord! lekker hoor!

fietsje85

Profiel klopte maar beroep niet helemaal goed

Milou

Super belachelijk. Heel die test gemaakt en dan zeggen dat je moet betalen voor de uitslag. Heel flauw.

Probleemanalyse
Resultaatgericht werken