Harm Dekker

Jaga Hybrid gekocht enige op internet met 21 cm breedte. Bestellen probleemloos echter kocht op basis van Advies van de Nederlandse vertegenwoordiger Jaga Climate Designers hiervan waren alleen de... Jaga Hybrid gekocht enige op internet met 21 cm breedte. Bestellen probleemloos echter kocht op basis van Advies van de Nederlandse vertegenwoordiger Jaga Climate Designers hiervan waren alleen de radiatoren te bestellen, helaas niet de geadviseerde aansluitsets Jaga 104. Bij bestelling kon een leverdatum gevraagd worden de 22 oktober gevraagd. Daarna melding gekregen niet op voorraad gevraagde besteldatum kan niet gehaald worden maar krijg voor levering nog bericht. Daarna niets meer gehoord tot op 21 oktober om half negen toch geleverd werd. Het bestelmoment werd om tien voor acht gemeld dit kan beter.

Marcel

Veel keus maar geen eigen voorraad. De bestelde radiator werd 4 weken later geleverd dan gepland. Bovendien kreeg ik 's ochtends een mailtje dat de radiator van meer dan 50kg die ochtend werd... Veel keus maar geen eigen voorraad. De bestelde radiator werd 4 weken later geleverd dan gepland. Bovendien kreeg ik 's ochtends een mailtje dat de radiator van meer dan 50kg die ochtend werd geleverd. Had graag een paar dagen van tevoren een bericht willen ontvangen. Bovendien werd de radiator niet 's ochtends geleverd maar in de middag. Geen track&trace.

Reactie 123radiatorvoordeel:

Beste Marcel, allereerst vinden wij het heel vervelend dat uw ervaringen met ons niet positief zijn. Toch willen wij een aantal zaken verduidelijken. Wij bieden 2 soorten radiatoren aan, 1.... Beste Marcel, allereerst vinden wij het heel vervelend dat uw ervaringen met ons niet positief zijn. Toch willen wij een aantal zaken verduidelijken. Wij bieden 2 soorten radiatoren aan, 1. radiatoren die op voorraad zijn en direct geleverd kunnen worden en 2. radiatoren die speciaal voor de klant op maat geproduceerd worden (en dus niet op voorraad zijn). De door u bestelde radiator behoort tot die 2e klasse, dit staat ook heel duidelijk op onze website vermeld. Daarnaast zijn levertijden op dit moment helaas zeer onvoorspelbaar geworden als gevolg van de wereldwijde tekorten op de grondstoffenmarkt. Wij proberen de klant hiervan altijd tijdig op de hoogte te stellen, maar ook wij worden soms ingehaald door de actualiteit. Zo ook in uw geval helaas. Met vriendelijke groet, 123radiatorvoordeel.nl

A. Thesing

Na elke e-mail werd ik snel teruggebeld. Ik werd vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Levering was naar wens.

Max van Ooijen

Snel en goed geholpen

Pas onderhoud

Goed, snel

MLa

Uitstekend, snelle levering.

Theo Leenders

Artikelen geleverd binnen de gestelde tijd PRIMA

D.J.v.Basten

Prima geregeld, bestelling ging eenvoudig en het mailverkeer is duidelijk

Bert

Zonder veel poespas een uitstekende radiator geleverd.