Dirk

Groot aanbod van radiatoren en prima dienst na verkoop

Herman

Prima leverancier en service

Pcm den Haan

Netjes geleverd op afspraak. Scherpe prijs

Erwin Frijns

Kan pas na 5 leveringen een product onbeschadigd leveren.

Reactie 123radiatorvoordeel:

Wij betreuren het ten zeerste dat er in uw geval er inderdaad tot 3 maal toe een transportschade is opgetreden aan uw bestelde radiator. De lengte van uw radiator, ruim 3 meter, maakt dat deze... Wij betreuren het ten zeerste dat er in uw geval er inderdaad tot 3 maal toe een transportschade is opgetreden aan uw bestelde radiator. De lengte van uw radiator, ruim 3 meter, maakt dat deze helaas extra gevoelig is voor transportschade. Desalniettemin had dit natuurlijk niet mogen gebeuren en derhalve bieden wij u nogmaals onze welgemeende excuses aan. Wij hopen u in de toekomst nogmaals, beter (!), van dienst te mogen zijn.

Van Bogaert

Levering op tijd , er was een convector later geleverd maar het was een goede service .

Max

Prima product, prima prijs en prima levering. Al had de aankondiging van de levering iets eerder mogen komen, 30 minuten op voorhand is wat krap als je er niet bent om iets te regelen.

WimSo

Er bestaat geen betere en goedkoper leverancier van radiatoren in Nederland.

Frank

Bestelling is prima verzorgd. Radiator was niet op voorraad en moest besteld worden, maar netjes geleverd binnen de gestelde termijn. Wel is in een een hoek de lak beschadigd, wellicht tijdens... Bestelling is prima verzorgd. Radiator was niet op voorraad en moest besteld worden, maar netjes geleverd binnen de gestelde termijn. Wel is in een een hoek de lak beschadigd, wellicht tijdens transport. Hoeken zouden beter beschermd kunnen worden, maar dat ligt misschien meer hij den leverancier.