Herbert Jansen

Jaga Radiatoren

Stéphane vanuit Belgie

Zeer goed! Zeer vlot contact gehad (snel terug gebeld geweest) om ons vragen te mogen stellen en advies te krijgen. Sommige artikels waren niet op voorraad en de firma heeft dus aparte leveringen... Zeer goed! Zeer vlot contact gehad (snel terug gebeld geweest) om ons vragen te mogen stellen en advies te krijgen. Sommige artikels waren niet op voorraad en de firma heeft dus aparte leveringen voorzien zo dat we toch hebben kunnen beginnen met onze werken.

Chris Muthert

Betrouwbaar, snelle levering en een goede prijs.

Dennis

Goed geholpen met de wensen die ik had.

Sander Kikkert-van der Linde

Goede service, Breed Assortiment & Scherpe Prijzen.

Hans

Ik heb een aantal speciale onderdelen besteld die niet op de website vermeld stonden. Ik heb de aanvraag per email gedaan en ontving snel een antwoord met een prijs. Ik ontving advies over een ander... Ik heb een aantal speciale onderdelen besteld die niet op de website vermeld stonden. Ik heb de aanvraag per email gedaan en ontving snel een antwoord met een prijs. Ik ontving advies over een ander onderdeel dat ik ook nodig zou hebben. Kortom, ik ben zeer tevreden en kan 123radiatorvoordeel van harte aanbevelen.

Omar

Online een radiator besteld. Helaas ging er iets fout met leveren wat resulteerde in schade. Zeer goede en geduldige klantenservice en verder uitstekend geholpen. Radiator is omgewisseld voor een... Online een radiator besteld. Helaas ging er iets fout met leveren wat resulteerde in schade. Zeer goede en geduldige klantenservice en verder uitstekend geholpen. Radiator is omgewisseld voor een nieuw exemplaar en de afhandeling was top!

Neal

Goed aanbod, hele scherpe prijs en snel geleverd