M.W. Audier

Bestellen leek aanvankelijk gemakkelijk, maar in de fase van aftersales blijkt de waarde van het bedrijf: er is geen telefonische communicatie mogelijk, heen en weer mailen over een defect... Bestellen leek aanvankelijk gemakkelijk, maar in de fase van aftersales blijkt de waarde van het bedrijf: er is geen telefonische communicatie mogelijk, heen en weer mailen over een defect ontluchtingsbuisje levert na 3 weken nog steeds niet het gewenste resultaat. Dus de klus stagneert al 3 weken.

Reactie 123radiatorvoordeel:

Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het uiteraard dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Zoals bekend is bij u heeft de fabrikant, na bevestiging van de serviceaanvraag, per abuis de... Bedankt voor uw feedback. Wij betreuren het uiteraard dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Zoals bekend is bij u heeft de fabrikant, na bevestiging van de serviceaanvraag, per abuis de ontbrekende ontluchter naar het verkeerde adres opgestuurd. Deze is inmiddels doorgestuurd naar het juiste adres, maar hierdoor heeft de afhandeling van uw order helaas meer vertraging opgeleverd dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. PS: als u telefonisch contact met ons wilt opnemen kan dat eenvoudig door een terugbelverzoek achter te laten op onze site, wij bellen u dan in de regel dezelfde dag nog terug.

C. Westerveen

Uitermate slecht. Radiator komt niet overeen met de bestelling en er wordt geen service verleend achteraf (m.u.v. een korte beantwoording in de vorm van een mededeling dat zij het niet zien als het... Uitermate slecht. Radiator komt niet overeen met de bestelling en er wordt geen service verleend achteraf (m.u.v. een korte beantwoording in de vorm van een mededeling dat zij het niet zien als het probleem van 123radiatorvoordeel.nl)

Reactie 123radiatorvoordeel:

Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. In dit geval heeft u helaas zelf een fout gemaakt bij het bestellen van deze radiator (u heeft niet de... Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. In dit geval heeft u helaas zelf een fout gemaakt bij het bestellen van deze radiator (u heeft niet de juiste standaard kleur besteld). Omdat deze radiatoren op klantvraag geproduceerd worden kunnen wij deze niet retour nemen, dit is ook duidelijk aan u gecommuniceerd. De enige (en tevens voordeligste) mogelijkheid is een nieuwe bekledingset voor u te bestellen in de juiste kleur. Dit aanbod hebben wij u gedaan maar helaas nog geen reactie op mogen ontvangen. Wij hopen u uiteraard in de toekomst alsnog van dienst te kunnen zijn om dit probleem voor u op te lossen.

Lodewijk

Komen afspraken na en denken mee

Jan Bevaart

Vragen mbt eventuele bestelling vlot en correct beantwoord.Bestelling en levering convectoren keurig en binnen verwachte levertijd uitgevoerd.

D. Verkaik

Prima geholpen

Wim

Correcte levering en communicatie.

John

Zeer goede service.

Peter

Fijne communicatie, reageren snel op emails en leggen situatie keurig uit.

H Jilderts

Prima leverancier met ruim assortiment, strakke prijzen en vlotte communicatie

Arjen

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Toeleveringen zouden iets eerder kunnen worden aangekondigd.