In verband met op maat gemaakte radiatoren een langere levertijd, door de feestdagen liep het nog wat uit (bij de fabrikant). Continu goed op de hoogte gehouden, snelle communicatie mbt levering.... In verband met op maat gemaakte radiatoren een langere levertijd, door de feestdagen liep het nog wat uit (bij de fabrikant). Continu goed op de hoogte gehouden, snelle communicatie mbt levering. Erg goede prijs verder!

Prima en snel geleverd

Gewoon prima. Niets op aan te merken.

Terpstra

Hebben alle radiatoren in ons huis vervangen. Ook meteen voorzien van thermostatische radiatorkranen. Alles is keurig aan huis bezorgd zoals het hoort.

Soru

Goede service en de levering kwam al de volgende dag. Installatie was vrij eenvoudig.

Meijer

Ruim assortiment met veel radiatoren. Hebben zelf veel gehad aan de handige blogs waarin alles duidelijk uitgelegd wordt. Ben zelf geen installateur, maar met de handige installatiepaketten werd het... Ruim assortiment met veel radiatoren. Hebben zelf veel gehad aan de handige blogs waarin alles duidelijk uitgelegd wordt. Ben zelf geen installateur, maar met de handige installatiepaketten werd het een koud kunstje.
De levering verliep vlot. Wij zijn tevreden met onze fraaie handdoekradiator.

Egbert

Prima. Goede prijs. Levering op tijd.