Jelle

Prima spul, goede prijs. levering snel, jammer dat pas op de dag van levering de tijdsindicatie verstuurd wordt, zeker omdat de bezorger al om half 8 voor de deur stond, beter dit van te voren... Prima spul, goede prijs. levering snel, jammer dat pas op de dag van levering de tijdsindicatie verstuurd wordt, zeker omdat de bezorger al om half 8 voor de deur stond, beter dit van te voren aangeven. wel netjes opgelost uiteindelijk en ze nemen de tip ter harte.

D.May

Goede en fijne site om op en in te zoeken, eenvoudig bestellen en zeer snelle levering.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

B

Ze zijn zeer behulpzaam

Erik Vermeulen

Scherpe prijzen en uitstekende service. Badkamerradiator besteld met de verkeerde aansluiting. Omruilen was geen enkel probleem.

Rudolf

Ik heb een radiator gekocht bij dit bedrijf.

De prijs was erg aantrekkelijk, ongeveer 20% voordeliger dan elders.
radiator was geen standaard product en had als nadeel dat ze geen...
Ik heb een radiator gekocht bij dit bedrijf.

De prijs was erg aantrekkelijk, ongeveer 20% voordeliger dan elders.
radiator was geen standaard product en had als nadeel dat ze geen duidelijkheid konden leveren over de levering, communicatie daarin was bijzonder lastig te noemen.( dit komt denk ik dat dit vanuit Henrad niet duidelijk was( ik vermoed dat 123radiatorvoordeel hier niet veel aan kon doen)
Bij levering was de voorplaat gedeukt( dat kan uiteraard bij transport gebeurd zijn).Ik heb dit uiteraard meteen gemeld bij 123Radiatorvoordeel ,en zei pakten dit probleem direct op en werd zeer netjes opgelost zonder discussie.
Al met al hebben zei een prima product geleverd tegen een zeer nette prijs.

Dit bedrijf geeft de juiste informatie en ool via chat mer bijbehoorende link naar het product waarvoor je info wil hebben.

Een zeer tevreden klant! Communicatie, radiator en levering, prima.

Prima service. Goede communicatie via de mail.
Jammer dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn.

Super goede service! Snel en duidelijk communicatie