Theo Leenders

Artikelen geleverd binnen de gestelde tijd PRIMA

D.J.v.Basten

Prima geregeld, bestelling ging eenvoudig en het mailverkeer is duidelijk

Bert

Zonder veel poespas een uitstekende radiator geleverd.

D.R.

Als je weet waar je nodig hebt, dan is dit een voordelige en goede webdhop. Mails werden snel en persoonlijk beantwoord en de levering going ruimschoots binnen de opgegeven termijn. En de prijzen... Als je weet waar je nodig hebt, dan is dit een voordelige en goede webdhop. Mails werden snel en persoonlijk beantwoord en de levering going ruimschoots binnen de opgegeven termijn. En de prijzen zijn erg goed.

Waarom geen 5 sterren? Assortiment mag nog wel wat groter, zeker in het ondersteunende materiaal en ik kreeg erg veel dozen binnen, soms zelfs voor maar 1 sleuteltje.

M Vuranok

Zoals het moet

Kramer

Snelle reacties op mail en ze denken goed mee met wat je besteld. Ik had bijvoorbeeld een verkeerde aansluitset besteld en dan vroegen ze gelijk of ik het wel zeker wist en raadde ze me een goed... Snelle reacties op mail en ze denken goed mee met wat je besteld. Ik had bijvoorbeeld een verkeerde aansluitset besteld en dan vroegen ze gelijk of ik het wel zeker wist en raadde ze me een goed alternatief aan.

Jo

Prettige dienstverlening. Gingen gelijk aan de slag toen een deel van de bestelling niet geleverd was, zonder morren of vraagtekens of ons verhaal wel klopte. En ook zeer snelle reacties op mails... Prettige dienstverlening. Gingen gelijk aan de slag toen een deel van de bestelling niet geleverd was, zonder morren of vraagtekens of ons verhaal wel klopte. En ook zeer snelle reacties op mails (zelfs op feestdagen).

Loenders

Bedrijf OK moeten werken met een andere transporteur

Reactie 123radiatorvoordeel:

Geachte klant, dank u wel voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Momenteel ervaren wij inderdaad de nodige vertragingen met onze... Geachte klant, dank u wel voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor de vertraging bij de levering van uw bestelling. Momenteel ervaren wij inderdaad de nodige vertragingen met onze transporteur voor Belgische klanten. Wij verwachten dit binnenkort op te kunnen lossen zodat deze problemen hopelijk snel verleden tijd zullen zijn. Met vriendelijke groet, 123radiatorvoordeel.nl

Frans

Goede service en snelle levering