Rene Hiemstra

Vragen over eventuele aansluitingen zijn goed geholpen en de helpdesk reageerde prompt en gaf inzichtelijk antwoord. Toen ik daarna zelf een fout gemaakt had in m'n bestelling kwamen ze zelf bij mij... Vragen over eventuele aansluitingen zijn goed geholpen en de helpdesk reageerde prompt en gaf inzichtelijk antwoord. Toen ik daarna zelf een fout gemaakt had in m'n bestelling kwamen ze zelf bij mij terug om te dubbelchecken of de bestelling juist was en op die manier was er goed voorkomen dat ik (door eigen schuld!) het verkeerde zou hebben gekregen. Erg teverden met de geleverde service.

Jurjen Puls

Ik heb 2 Jaga Strada hybrid convectoren hier besteld. Ik ben netjes geinformeerd over dit artikel en ook gewezen op de ectra setbom deze in mijn situatie aan te sluiten. Men gaf ook aan welke versie... Ik heb 2 Jaga Strada hybrid convectoren hier besteld. Ik ben netjes geinformeerd over dit artikel en ook gewezen op de ectra setbom deze in mijn situatie aan te sluiten. Men gaf ook aan welke versie ik van de Jaga Strada ik moest bestellen. Goede info verstrekt door hen.

Peter

Soms duurt het wat lang voordat je antwoord/contact krijgt.
Maar uiteindelijk wordt je wel geholpen.

Ben

Convectoren met ventilator besteld. De ventilatoren waren niet beschikbaar bij de leverancker (wel bij de bestelpagina), maar de klantendienst nam meteen contact op. Omdat ik de convectoren het snel... Convectoren met ventilator besteld. De ventilatoren waren niet beschikbaar bij de leverancker (wel bij de bestelpagina), maar de klantendienst nam meteen contact op. Omdat ik de convectoren het snel nodig had, maar de ventilatoren konden wachten, maakten ze er vlot 2 aparte bestellingen van, voor dezelfde prijs. De levering verliep vrij vlot en alle materialen waren in prefecte staat. Enige nadeel is dat er op de pakketten het bedrijf "solar" vermeld stond. De bezorger (die me belde voor levering omdat ik niet thuis was) vermelde dus die naam en niet 123radiatorvoordeel, waardoor het even duurde voor ik doorhad welk pakje het was.

Tom

Goede ervaring, snel verzonden en een scherpe prijs

Geurts

Initiatiefloos bedrijf. Er worden grote fouten gemaakt die de klant op moet lossen. Zonder degelijke excuses vanuit 123radiatorvoordeel.

Reactie 123radiatorvoordeel:

Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat u ontevreden bent over de lange levertijd van de door u bestelde Jaga DBH units. Helaas ligt de belangrijkste oorzaak daarvan, een... Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij begrijpen dat u ontevreden bent over de lange levertijd van de door u bestelde Jaga DBH units. Helaas ligt de belangrijkste oorzaak daarvan, een wereldwijde schaarste in het aanbod van enkele specifieke onderdelen voor deze artikelen, buiten onze directe invloedssfeer. Wij hebben geprobeerd u daarover zo goed mogelijk te informeren maar begrijpen dat dit desalniettemin erg vervelend is. Wij hopen u in de toekomst nogmaals beter van dienst te mogen zijn.

Robbert

Prima, alleen nalevering was in eerste instantie niet bekend

Overbeeke

Ontzettend slechte service, geen enkele mate van servicegerichtheid, absoluut niet aan te bevelen!

Reactie 123radiatorvoordeel:

Geachte klant. Dank voor uw feedback. Eerlijk gezegd begrijpen wij deze beoordeling niet zo goed. Uw order is keurig uitgeleverd conform planning, alleen was er op de dag/tijdstip van levering... Geachte klant. Dank voor uw feedback. Eerlijk gezegd begrijpen wij deze beoordeling niet zo goed. Uw order is keurig uitgeleverd conform planning, alleen was er op de dag/tijdstip van levering niemand aanwezig en is de levering uiteindelijk bij uw buren aangeboden (na overleg, op uw verzoek). U geeft aan dat u teleurgesteld bent dat u geen "track & trace communicatie" had ontvangen van ons. Echter, onze radiatoren worden, gezien volume & gewicht, met eigen (vrachtwagen)transport uitgeleverd, deze maken helaas geen gebruik van een geautomatiseerd "track & trace" informatie-systeem (zoals u misschien gewend bent van de bekende pakketbezorgers).

Jiske Sloot

Overzichtelijke website en prima prijzen. Goed geholpen door de klantenservice!

Ruurd de Jong

Top! Snelle levering, prima prijs en vlot contact