Meeus Peter

Alles vlot verlopen.bedankt

J.J.H. Van Kampen

Goed, denkt in oplossingen

R van Loo

Reageren snel op vragen en doen wat ze zeggen. Top

M

Zeer slecht en hebben eigen gewin hoger in hun bedrijfsvoering staan dan klanten

Reactie 123radiatorvoordeel:

Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u een andere interpretatie heeft gehad bij het bestellen van CV buizen via onze webshop. Hierdoor heeft u ten onrechte gedacht recht te... Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u een andere interpretatie heeft gehad bij het bestellen van CV buizen via onze webshop. Hierdoor heeft u ten onrechte gedacht recht te hebben op veel meer meters dan u besteld had. Uiteraard vinden wij dat erg vervelend en hebben wij u aangeboden de resterende meters met een extra korting aan te schaffen danwel de aangeschafte artikelen retour te sturen. Van beide opties wenste u geen gebruik te maken helaas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals, beter van dienst te kunnen zijn.

Rob. Hommersen

Goed communicerend tijdens leverproces, overzichtelijke site en afspraken zijn goed nagekomen.

Rene Hiemstra

Vragen over eventuele aansluitingen zijn goed geholpen en de helpdesk reageerde prompt en gaf inzichtelijk antwoord. Toen ik daarna zelf een fout gemaakt had in m'n bestelling kwamen ze zelf bij mij... Vragen over eventuele aansluitingen zijn goed geholpen en de helpdesk reageerde prompt en gaf inzichtelijk antwoord. Toen ik daarna zelf een fout gemaakt had in m'n bestelling kwamen ze zelf bij mij terug om te dubbelchecken of de bestelling juist was en op die manier was er goed voorkomen dat ik (door eigen schuld!) het verkeerde zou hebben gekregen. Erg teverden met de geleverde service.

Jurjen Puls

Ik heb 2 Jaga Strada hybrid convectoren hier besteld. Ik ben netjes geinformeerd over dit artikel en ook gewezen op de ectra setbom deze in mijn situatie aan te sluiten. Men gaf ook aan welke versie... Ik heb 2 Jaga Strada hybrid convectoren hier besteld. Ik ben netjes geinformeerd over dit artikel en ook gewezen op de ectra setbom deze in mijn situatie aan te sluiten. Men gaf ook aan welke versie ik van de Jaga Strada ik moest bestellen. Goede info verstrekt door hen.

Peter

Soms duurt het wat lang voordat je antwoord/contact krijgt.
Maar uiteindelijk wordt je wel geholpen.