Anders

In 1 woord prima

Ben

Aanrader. Goede communicatie als levering bijv iets langer duurt. Uitstekende service bij transportschade.

Meeus Peter

Alles vlot verlopen.bedankt

J.J.H. Van Kampen

Goed, denkt in oplossingen

R van Loo

Reageren snel op vragen en doen wat ze zeggen. Top

M

Zeer slecht en hebben eigen gewin hoger in hun bedrijfsvoering staan dan klanten

Reactie 123radiatorvoordeel:

Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u een andere interpretatie heeft gehad bij het bestellen van CV buizen via onze webshop. Hierdoor heeft u ten onrechte gedacht recht te... Geachte klant. Dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u een andere interpretatie heeft gehad bij het bestellen van CV buizen via onze webshop. Hierdoor heeft u ten onrechte gedacht recht te hebben op veel meer meters dan u besteld had. Uiteraard vinden wij dat erg vervelend en hebben wij u aangeboden de resterende meters met een extra korting aan te schaffen danwel de aangeschafte artikelen retour te sturen. Van beide opties wenste u geen gebruik te maken helaas. Wij hopen u in de toekomst nogmaals, beter van dienst te kunnen zijn.

Rob. Hommersen

Goed communicerend tijdens leverproces, overzichtelijke site en afspraken zijn goed nagekomen.