van Lotten

Waardeloos, zouden bij Domesticandgeneral mijn wasmachine verzekering opzeggen. Heb hier E 14,90 voor betaald incl. copie brief opzegging die naar je wordt gestuurt ipv een mailtje. gevolg: andere... Waardeloos, zouden bij Domesticandgeneral mijn wasmachine verzekering opzeggen. Heb hier E 14,90 voor betaald incl. copie brief opzegging die naar je wordt gestuurt ipv een mailtje. gevolg: andere maand werd er weer door D&G afgehaald. Hun gebeld op tel.nr 071-7998489 en hun hadden deze dus niet ontvangen!! Heb dit alsnog opgezegd met weinig moeite!! hun emailadres is
servicenl@domesticandgeneral.com

Bos

Ik heb mijn niet eens daar voor op gegeven maar ze schijven wel af hoe kom je er weer vanaf

G.F. van den Berg

Waardeloze service

caroline

Waarom word er onterecht vanaf 2 maanden geld van mijn rekening afgeboekt????? Begrijp er niks van.
Ben echt boos

M.P.

Gratis opzegging voor 4,95.., OPLICHTERS

Miranda

Nog niet opgezegd en nemen maandelijks een bedrag van 4,95 van je rekening af, niet doen!!

Paul

Jongens, aub zeg. €4,95 om een abonnement op te zeggen. Het is eigenlijk diefstal. Legale diefstal, maar diefstal. Nu maar hopen dat de opzegging echt is geregeld.

arie van de ruit

Sandra

Niets geregeld en wel beloofd . Deze service niet gebruiken ( echt heeeeel slecht