123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Anna's bar

Tijdens m'n vakantie een aanvraag gedaan. Ze hebben het hele traject voor mij geregeld. Na de vakantie kon ik gelijk mijn nieuwe auto ophalen. 123Lease en Auto Siero bedankt toppers voor jullie... Tijdens m'n vakantie een aanvraag gedaan. Ze hebben het hele traject voor mij geregeld. Na de vakantie kon ik gelijk mijn nieuwe auto ophalen. 123Lease en Auto Siero bedankt toppers voor jullie medewerking. En ook heel leuk dat de dealer een uitgebreide video van de auto naar je stuurt, scheelt toch weer een extra ritje. Jullie gaan mij zeker terugzien

Schevenhage advies

Op vakantie geappt met dit bedrijf en na een paar uurtjes al een akkoord, van prive naar de zaak en dan financial lease was ook een perfecte oplossing voor, kortom deze jongens nemen je echt Alle... Op vakantie geappt met dit bedrijf en na een paar uurtjes al een akkoord, van prive naar de zaak en dan financial lease was ook een perfecte oplossing voor, kortom deze jongens nemen je echt Alle rompslomp uit handen, nooit meer naar de financier van de merkendealer het kan een stuk sneller met veel meer aandacht en snelle terugkoppeling. Een verademing en dus een dikke 10

Handelsonderneming B.H

Zeer goede service, waarbij de wensen van de klant en de daarbij passende mogelijkheden,op elkaar afgestemd worden.

Zaza Veranda

2e auto met 123Lease gedaan, zeer content!

Kinderdagverblijf Hanna Holman

Super blij met 123Lease, Edwin en Tim hebben mij zeer goed geadviseerd met de aankoop van mijn nieuwe elektrische auto. Super bedankt en ik regel snel dat jullie een keer lekkere pannenkoeken van... Super blij met 123Lease, Edwin en Tim hebben mij zeer goed geadviseerd met de aankoop van mijn nieuwe elektrische auto. Super bedankt en ik regel snel dat jullie een keer lekkere pannenkoeken van mij krijgen

1BOX Real estate Goes

Uitstekende en snelle concurrerende offerte. Edwin Weideman denkt mee om de best passende aanbieding te verkrijgen

Blomma BV

Hele goede ervaring met Edwin, hij heeft vanaf het begin goed meegedacht en gaf niet op. Kwam steeds met andere opties als een optie toch niet passend bleek voor mij. Edwin reageert heel snel en... Hele goede ervaring met Edwin, hij heeft vanaf het begin goed meegedacht en gaf niet op. Kwam steeds met andere opties als een optie toch niet passend bleek voor mij. Edwin reageert heel snel en komt op mij betrouwbaar over. Morgen haal ik mijn nieuwe lease-auto op.