123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Café cafetaria De Pompe

We hebben bij 5 verschillende bedrijven de aanvraag neergelegd en samen met de accountant alles vergeleken. Daar kwam 123Lease als beste uit . Duidelijk snel meedenkend en flexibel alles wat een... We hebben bij 5 verschillende bedrijven de aanvraag neergelegd en samen met de accountant alles vergeleken. Daar kwam 123Lease als beste uit . Duidelijk snel meedenkend en flexibel alles wat een ondernemer nodig heeft . Edwin dankjewel voor de goede en snelle afhandeling echt 100 punten

Aernout Kolijn

Super contact gehad met Tim. alles super snel en transparant. mijn volgende auto ga ik ook bij Tim halen.

Frankie's

Goed bereikbaar en zeer scherp voorstel. Daarbij heb je ook elke keer 1 aanspreekpunt als je nog vragen hebt

Aernout Kolijn

Een ontzettend snelle service.

Altijd bereikbaar en alle kennis in huis om op al mijn vragen antwoord te geven. De verkopers van 123Lease denken mee in oplossingen en geven goed advies....
Een ontzettend snelle service.

Ik kan een leasecontract bij deze partij iedereen aanraden!

Dr. Vinyl

Persoonlijk contact, direct en snel bereikbaar.

R.D. Security

Top ervaring. Bedankt mannen voor de goede service. Gr. Coach!

KPR Edam

Snel en oplossend gericht werken!
Goed contact en bereikbaarheid

Overhaart advies en bemiddeling

Prettig en plezierig contact en zou ik een ieder aanbevelen om een lease contract aan te vragen bij 123lease.nl

MAforever Tapas t.h.o.d.n La Cubanita Harderwijk

Vanaf het eerste telefoongesprek hadden wij al direct een goed gevoel. Edwin heeft ons vanaf dat moment geholpen en antwoord gegeven op alle vragen die wij hadden. Net even een beetje meer…... Vanaf het eerste telefoongesprek hadden wij al direct een goed gevoel. Edwin heeft ons vanaf dat moment geholpen en antwoord gegeven op alle vragen die wij hadden. Net even een beetje meer… hartstikke bedankt voor alles, en tot snel!