123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Wijfonds b.v.

Jullie zijn top 😄
Ik ben heel erg tevreden 👍
Ga zo door en boek een succes in heel Nederland.

1BoxHolding

Algehele indruk is prima. Wederom uitstekend geholpen door Edwin.

N

Snelle reactie, service en afhandeling, ik kwam er bij 1e garage die mijn auto had staan niet tot een passende deal mbt de inruilwaarde, toch hebben ze exact dezelfde auto kunnen vinden bij een... Snelle reactie, service en afhandeling, ik kwam er bij 1e garage die mijn auto had staan niet tot een passende deal mbt de inruilwaarde, toch hebben ze exact dezelfde auto kunnen vinden bij een ander bedrijf voor de prijs die ik minimaal in gedachte had. KORTOM TOP En erg blij met mijn nieuwe auto!!! thanks guys

Stock Fashion

Top! Goed en snel geregeld. Helemaal tevreden. Bedankt

Café cafetaria De Pompe

We hebben bij 5 verschillende bedrijven de aanvraag neergelegd en samen met de accountant alles vergeleken. Daar kwam 123Lease als beste uit . Duidelijk snel meedenkend en flexibel alles wat een... We hebben bij 5 verschillende bedrijven de aanvraag neergelegd en samen met de accountant alles vergeleken. Daar kwam 123Lease als beste uit . Duidelijk snel meedenkend en flexibel alles wat een ondernemer nodig heeft . Edwin dankjewel voor de goede en snelle afhandeling echt 100 punten

Aernout Kolijn

Super contact gehad met Tim. alles super snel en transparant. mijn volgende auto ga ik ook bij Tim halen.