123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

Tinyhouse.nl

Wat een geweldige service zelfs op zaterdag is edwin nog naar de zaak gegaan om de deal rond te maken. Maandag direct in mn nieuwe bus naar de klus. Kort en goed TOP

Hielckert Beheer

Van A tot Z in de puntjes geregeld, onlangs een bestelbus aangeschaft met het financieel advies van 123. Heldere open en eerlijke duidelijke communicatie niet zo’n gladde verkoper met twee kraagjes... Van A tot Z in de puntjes geregeld, onlangs een bestelbus aangeschaft met het financieel advies van 123. Heldere open en eerlijke duidelijke communicatie niet zo’n gladde verkoper met twee kraagjes omhoog die je een financiering in je mik probeert te drukken . Ze bekijken alle mogelijkheden samen om tot een passende maatwerkoplossing te komen. Ook de volgende auto die ik aanschaf krijgt deze club van mij gegund.

Randy’s transport

Eersteklas geholpen door Frank. Wereld prestatie dank voor je inspanning!

VECommunicatie

Ik heb werkelijk een uitstekende ervaring met 123Lease.nl. Vanaf het eerste moment dat ik in contact kwam met de organisatie ben ik uiterst professioneel begeleid in de aanschaf van mijn auto. Aan... Ik heb werkelijk een uitstekende ervaring met 123Lease.nl. Vanaf het eerste moment dat ik in contact kwam met de organisatie ben ik uiterst professioneel begeleid in de aanschaf van mijn auto. Aan alle afspraken is voldaan en het heel proces ging super snel. Ik heb 123Lease.nl dan ook geadviseerd binnen mijn professionele netwerkwerk.

De Vries

De heren van deze club komen houden zich aan hun woord. Duidelijk, recht door zee en ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. En dat met een glimlach. Een ware opsteker in deze lastige Corona tijden.... De heren van deze club komen houden zich aan hun woord. Duidelijk, recht door zee en ook nog eens aantrekkelijk geprijsd. En dat met een glimlach. Een ware opsteker in deze lastige Corona tijden. Bedankt voor het feit dat ik door jullie goed het weekend in ga!!

Marco

Prettig & plezierig zaken doen ! Vlot contact & afhandeling volgens afspraak

koeriersbedrijf

Alles wordt geregeld van a tot z en dank aan auto siero die mijn nieuwe busje aan huis heeft geleverd

Gielink Advieskantoor

Prima service en duidelijke communicatie qua mogelijkheden

HSEngineering

Echt een aanrader, ik heb al 4 auto's via 123leas gekocht echt vriendelijk en professioneel. Je krijgt echt volledige aandacht en goed advies.
Bedankt Edwin en de team