123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

The Original Crew BV

Dikke aanrader!
Dikke aanrader!
We hebben een auto bezichtigd daarna direct contact gezocht met Edwin van 123Lease! Binnen een uur was ons contract al rond en rijden inmiddels met ons nieuwe voertuig! Top Service!

Milkshake marketing

Super geholpen door Edwin, binnen 2 dagen met mijn nieuwe Audi de weg op. Hartelijk dank voor je hulp en meedenken

Titan Research & Development

Snelle afwikkeling en vriendelijk geholpen

247SEC

Tim heeft mij geholpen van A tot Z. legt heel duidelijk uit tot je het snapt en is een vriendelijk persoon, kort samen gevat top gozer

Maurice / La Cubanita Harderwijk

Onze inmiddels tweede auto via Edwin laten regelen. Geen moeilijke vragen krijgen. Lekker makkelijk en Edwin regelt het wel. Precies waar ik van hou, niet na hoeven denken en weten dat alleen het... Onze inmiddels tweede auto via Edwin laten regelen. Geen moeilijke vragen krijgen. Lekker makkelijk en Edwin regelt het wel. Precies waar ik van hou, niet na hoeven denken en weten dat alleen het beste voor jou geregeld wordt. Nu kijken voor de volgende auto!

Marisa

Ik ben erg tevreden altijd vriendelijk en snel geholpen