123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?

bolt and nut design

Elke keer sta ik versteld van de snelheid en deskundigheid van Edwin. Je bent een topper! Namens ons super bedankt voor het regelen van onze nieuwe auto en inlossen van de huidige auto. Ga zo door

Bas

Geweldige ervaring. Open, eerlijk en transparant. Niet opdringerig tov andere aanbieders. Ik zal jullie zeker aanbevelen

Maurice

Wederom weer fantastisch geholpen met het vinden van een passende auto voor ons.
Binnen no time was alles weer geregeld en rond. Edwin, bedankt weer voor jou hulp bij het vinden voor een auto geschikt voor ons bedrijf en werknemer. Hij is er super blij mee! Nummer 4 inmiddels die deze toppers voor ons geregeld hebben. Tot snel! Want de volgende komt zeker via jullie! Nogmaals bedankt!

The Original Crew BV

Dikke aanrader!
Dikke aanrader!
We hebben een auto bezichtigd daarna direct contact gezocht met Edwin van 123Lease! Binnen een uur was ons contract al rond en rijden inmiddels met ons nieuwe voertuig! Top Service!

Milkshake marketing

Super geholpen door Edwin, binnen 2 dagen met mijn nieuwe Audi de weg op. Hartelijk dank voor je hulp en meedenken