123Lease

Hoeveel sterren geef je de service van 123Lease.nl?
9.7/10
Hoeveel sterren geef je het gemak van 123Lease.nl?
9.8/10
Hoeveel sterren geef je de deskundigheid van 123Lease.nl?
9.7/10

Abhishek

Alles ging vlot en gemakkelijk. Ben prima geholpen en raad 123lease zeker aan een ieder aan.

Isa

Pas kennis gemaakt, gisteren ondergetekend en vandaag mooie zonnige (weer) s' morgens goed nieuws ontvangen.. Super snel geregeld.! EDWIN, beter/mooier kan niet 😀! Top, I'm happy 🤗😉

Marcel

Snelle reacties, makkelijk via Whatsapp. Alleen indicator van de lease kosten kunnen nog wel verschillen dit heeft er mee te maken hoe lang je bedrijf bestaat en wat je jaarcijfers zijn, hierin...

Valentina naildesign

Zeer goede service el binnen een week twee auto,geregeld voor mijn nagelsalon
Goed werk Edwin

Valentina-naildesign

Een zeer goed bedrijf hebben me snel geholpen met twee auto,s binnen een week
Top gedaan Edwin

Valentina -naildesign Apeldoorn

L

Super snel geholpen! En lekker makkelijk via de whatsapp! Zelfs toen ik ergens anders mijn nieuwe bus zag staan was dit geen probleem! Superservice bedankt!!

M

Zeer snelle service en betrouwbaar. Komen hun afspraken na, zeer tevreden

Quinten

In de ochtend vroeg kreeg ik naar mijn schatting binnen 1 a 2 seconden reactie van de chat support op de website van 123lease.

Vervolgens werd ik voldoende geholpen in deze chat waarna...

Taxi Ries

Via google bij 123lease terecht gekomen.
In no time een super voorstel binnen van edwin.
Na wat enige aanpassingen van mijn kant, geen probleem voor edwin werd de deal gesloten.

Sittard-Geleen Taxiservice

Vorige week mijn eerste ervaring met 123lease.nl gehad. Ze zijn TOP en hebben me heel goed en snel geholpen aan een nieuwe auto !! Zeker voor herhaling vatbaar ! 👍👍