Kaptein

Ik kan niet anders zeggen dan dat wij zeer, zeer tevreden zijn over dit bedrijf.

De prijzen zijn scherp, en de kwaliteit is voortreffelijk !

Dit is 1 van de beste online...

Zeer gebruik vriendelijke site.

Klantgericht

Zeer punctueel bij het verzenden en verpakking bij transport

Zeer scherpe prijzen

Zeer goede kwaliteit!!!!

Op de site met een foto duidelijk laten zien ( dmv foto woonkamer ) welke uitstraling het geeft als je de baleinen voor of achter besteld.

Hiervoor moesten wij naar jullie concurrent door surfen ....
Zij brachten deze uitstraling dmv een huiskamer foto goed weer.
Het maakt voor de uitstraling van woonkamer wel een groot verschil of je wel of niet tegen baleinen aankijkt

Maar.... we kwamen toch weer bij jullie terugšŸ˜‰šŸ¤

Bedankt !!!

gerdien feijen

In 1 woord fantastisch. mooie kwaliteit, prima instructies, maat klopt precies en zijkanten zijn mooi afgewerkt. De afdeklat
maakt het geheel echt af.

Snelle levering. Duidelijk contact via mail. Je wordt goed op de hoogte gehouden.

RJ Wienhoven

Over het algemeen bevredigend.

Kwaliteit/kosten verhouding is goed.

Ik heb 3 punten ter verbetering:
- Tweemaal heb ik per mail gevraagd of de zijkanten van de houten lamellen megesspoten zijn. Twwemaal was het antwoord ja! Helaas blijkt niet zo te zijn.
- De koorden voor de bediening zijn niet voor de drie naast elkaar hangende sets even lang. Slordig
- Voor de hoogtemaat is exact de hooge van bovenkant tot de vensterbamk opgegeven. Derhalve conform uw instructie. Echter had ik liever de lamellen max 21 cm korter gehad, opdat de onderbalken dan vrij kunnen kantelen.

M. van der Kleijn-Cornelissen

Goede uitleg over opmeten.
Makkelijk bestellen.
Met zorg ingepakt en afgeleverd.
Makkelijk via Whatsapp te bereiken en snelle reactie.
Komen beloftes na.
Goede...

Heel zorgvuldig ingepakt.

Monique

Zeer tevreden over bestelgemak en levertijd

M Roosendaal

Prima ervaring.

Snelle service, goede uitleg over opmeten.

Kan geen verbeterpunten bedenken

A. van Klooster

Alles binnen de gestelde termijn geleverd en van een prima kwaliteit. Ook een duidelijke beschrijving over de montage dus wij zijn dik tevreden

Duidelijke info op de website en makkelijk te doorlopen.

Ik kan niets bedenken

Anita

Goede service en zeer nette levering product

Ilse

Snelle levering, goede uitleg zodat je het zelf kunt opmeten en zelf kunt ophangen. Mooie jaloezieƫn. Al met al dik tevreden.

De Smedt Erik

Ik heb nu 2 bestellingen geplaatst en alles is vlot verlopen.
Bij mijn eerste bestelling was er 1 jaloezie niet geleverd maar dit is zonder verdere problemen recht gezet en de ontbrekende...

vooral de prijs is een sterk punt en ik had iets verkeerd aangegeven op de site op vlak van in of buiten de dagmaat maar ik heb zonder extra kost de juiste bevestigingspunten gekregen.

De bijgeleverde handleiding kan wel beter.
De manier waarop de bevestigingen in de plafond moeten geboord worden is niet uitgelegd in de handleiding en dat is toch wel noodzakelijk.