2000 beoordelingen

2000 Reviews

Wouter ten Veen

Via vrienden van 123Jaloezie vernomen en geadviseerd door hun goede ervaring. Duidelijke website. Ook voor een leek goed te snappen. Door stapsgewijs door de bestelling te lopen kun je haast geen... Via vrienden van 123Jaloezie vernomen en geadviseerd door hun goede ervaring. Duidelijke website. Ook voor een leek goed te snappen. Door stapsgewijs door de bestelling te lopen kun je haast geen fouten maken met opmeten en de uiteindelijke bestelling. Snelle levering na bestelling (bij ons 1 week!)

Duidelijk. What you see is what you get! Snelle levering. Service en bereikbaarheid

PETER v/d VELDEN

GEWELDIG GOED

ZEER GOEDE KWALITEIT

BIJLAGE OM TRANSPORTBLOKKADE OP TE HEFFEN

Leontien Nooyen

Top, ben continu goed op de hoogte gehouden van de status van mijn product. Echt perfect en geleverd zoals beloofd binnen 10 werkdagen. Ik heb houten jaloezie zwart 50 mm en mijn huis lijkt helemaal... Top, ben continu goed op de hoogte gehouden van de status van mijn product. Echt perfect en geleverd zoals beloofd binnen 10 werkdagen. Ik heb houten jaloezie zwart 50 mm en mijn huis lijkt helemaal nieuw! Prachtig!

Veel bedrijven kunnen een voorbeeld hieraan nemen

Super dat ik steeds op de hoogte werd gehouden / mail van dag van planning kwam alleen in de spam (dus die had ik gemist).

anonymous

Helaas jaloezie bij 123jaloezien besteld. Beneden hebben wij de jaloezieën van Veneta, deze zijn geheel verduisterend. 123jaloezien mag dan heel iets goedkoper zijn, de slaapkamer is niet geheel... Helaas jaloezie bij 123jaloezien besteld. Beneden hebben wij de jaloezieën van Veneta, deze zijn geheel verduisterend. 123jaloezien mag dan heel iets goedkoper zijn, de slaapkamer is niet geheel donker als de jaloezieën dicht zijn. Dit was natuurlijk wel de bedoeling. Verder zien ze er perfect uit, montage is gemakkelijk zelf te doen.

prijs

melden dat ze niet geheel verduisterend zijn

kim

ik heb hier 6 lamellen van bamboe besteld in de kleur wenge en zwart. Ik ben via Google bij dit bedrijf terecht gekomen op zoek naar de goedkoopste voor lamellen in de maat 65mm breed.
ik heb hier 6 lamellen van bamboe besteld in de kleur wenge en zwart.
zelf alles ingemeten met behulp van de meet instructies op de website. en alles past perfect. de lamellen zijn boven verwachting echt prachtig en dan voor het geld wat ik kwijt ben. echt een aanrader! snelle levering ook en ook de klantenservice is goed bereikbaar ik werd snel geholpen met mijn vragen.

goedkoop! goede prijs & kwaliteit. goede service en duidelijke meet instructies op de site

geen verbeterpunten zeer tevreden over dit bedrijf !

anonymous

Fijne service, heel fijn dat je een half uur van te voren gebeld word!! Super mooie jaloezieën, erg blij mee!

Op de site kun je proefstukjes bestellen wat echt top is! Zo weet je hoe de jaloezieën/gordijnen er uit komen te zien.

anonymous

Top geregeld allemaal, beschrijving maatnemen klopt goed, levering perfect.
De chauffeur belde zelfs dat hij in de buurt was!

Snelle levering, goede communicatie

Geen, houden zo!

anonymous

Vlotte en snelle verwerking, digitaal goede snelle en efficënte feedback, goede UX, snelle en degelijke contacten en customer experiance!

zeer duidelijk voor DIY !

Geen, toppie!

Helsdingen

In een woord:FANTASTISCH! Bestelproces uitstekend, wachttijd prima, levering: verpakking keurig geleverd, kwaliteit uitstekend!

Uitstekende website

Geen, prima voor elkaar