John

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede en dudelijkinformatie op de site

Fedde

Zeer correct en uitstekende service

service en levering

meerdere minimum maten kunnen aanbieden

van Dijk

Zeer goed

Ze hebben mij een prachtig duo rolgordijn op maat gemaakt en keurig op tijd geleverd.

Hegeman

In 1 woord: SUPER

Goed stevig verpakt zodat er niks kapot kan gaan tijdens transport.

We missen de schroefjes erbij. Deze hadden wij zelf nog in huis maar dat zal niet iedereen hebben, dan wil je net bezig ermee en kom je erachter dat je nog schroefjes moet halen.

Anke

Makkelijk te bestellen, goede kwaliteit voor een betaalbare prijs

Makkelijk en goed

J.V.

Slechte en afwezige klantenservice. Ik heb eind juli een aantal rolgordijnen besteld. Die zouden op 2 augustus overgedragen zijn aan uw bezorg partner met verwachte levertijd van 2-3 werkdagen vanaf... Slechte en afwezige klantenservice. Ik heb eind juli een aantal rolgordijnen besteld. Die zouden op 2 augustus overgedragen zijn aan uw bezorg partner met verwachte levertijd van 2-3 werkdagen vanaf 2 augustus. Ik heb sindsdien niets meer vernomen over mijn rolgordijnen. Ik heb geprobeerd uw klantenservice te bereiken maar de telefoon wordt niet opgenomen. Toen ik na een tijd in de wacht te hebben gestaan, eindelijk aan de beurt was, werd de lijn doodleuk verbroken. Ook de chat service is offline. Erg onprofessioneel. Ik heb de gordijnen nu dringend nodig voor het aankleden van een nieuw huis en heb nog steeds niets gehoord. Ik zou dit bedrijf niet aanraden.

Het hebben van een klantenservice die bereikbaar is, zou een grote verbetering zijn.

Marcel Selten

Gewoon goed

kwaliteit betaalbaar

leveringstijd

Hetteke

Binnen een week is onze luxaflex bezorgt; uitstekend verpakt. Ik raad dit bedrijf aan!

prima prijs kwaliteitverhouding

J.van der Schagt

Goede ervaring ,je krijgt waar voor je geld

Sevice

NVT

Silvia Van Kempen

Mooie kwaliteit, veilig verpakt, passend gemaakt

Dit bedrijf heeft heel flexibel en snel gehandeld nadat ik een foutieve bestelling had gedaan. Superservice, dat kom je niet vaak meer tegen.

Vermeldt op de website welke kleurstelling (lamel én band) gebruikt is op de getoonde foto's bij de jaloezieën.