H. Bouwsma - de Vente

Vouwgordijnen op maat besteld voor onze keuken inclusief ophang systeem. Het bleek allemaal exact te passen en was eenvoudig te monteren met de bijgeleverde handleiding . Goede prijs kwaliteits...

Vriendelijke mensen aan de telefoon toen ik belde waarom ik geen ontvangstbevestiging had ontvangen terwijl ik al vier weken geleden mijn order had betaald. Werd ter plekke uitgezocht wat de oorzaak was en ook direct met excuses gecorrigeerd. Bleek aan het foutief invoeren van E-mailadres in de administratie te liggen waarna alles verder vlot is afgehandeld.

Wellicht meer controle of beter/ ander controle systeem om bovenstaande problemen te voorkomen. Nu had ik als klant geen tot weinig zicht op het verloop van de bestelling ( anders dan alleen het bankafschrift) en ben ik uiteindelijk zelf maar eens gaan bellen.
Tip zou kunnen zijn de klant terug te bellen wanneer er telefonisch contact wordt opgenomen. Ik moest best even wachten terwijl de fout werd opgezocht. Geef desnoods de klant hier de keuze als in “blijft u aan de lijn of zal ik u terugbellen?”
Info over verloop order zou dan in deze enquête bij ondergetekende ongetwijfeld hoger gescoord hebben. Maar verder geen klagen meer gehad over het verdere verloop.

H. Bouwsma - de Vente

Alies van der Winden

Zeer snelle levering van de bestelde producten; alles netjes verpakt en onbeschadigd!
En ook belangrijk: prima kwaliteit, geen verschil met de duurdere winkelbedrijven, maar aanzienlijk...

Zelfde kwaliteit als bij de woninginrichtings zaken.

Kimberley

Alles perfect verlopen! Hier kunnen heel veel webshops een voorbeeld aan nemen.

Stipte levering en een zeer mooie kwaliteit.

Wiljan Rijkers

variatie in de bandbreedte >> is geen andere die dat heeft.

Kijk welke kleuren bij kunstof kozijnen gangbaar zijn , en dan verwijzen naar kleur jalozie (9001 bij 9001)

M van Weert

Dit bedrijf heeft een hele duidelijke website, het samenstellen van de jaloezieën was dan ook erg gemakkelijk.
Veel mogelijkheden qua kleur, materialen, afwerking en afmetingen. Zeer positief,...

Fijne website heel eenvoudig bestellen.

Hester Jong

Erg tevreden over de website, over de afhandeling via de mail en al helemaal over het prachtige geleverde product. Makkelijk in elkaar te zetten.

Duidelijke website met duidelijk aangegeven hoe het product te bestellen en op te meten.

S. Trouwen

Jaloezieen besteld middels duidelijke uitleg voor opmeten en stapsgewijs invoeren.
Zeer gemakkelijk en netjes geleverd.

Eenvoudige stapsgewijze bestelmethode.
Duidelijke uitleg om zelf de afmetingen van de jaloezie op te meten.
Prijs/kwaliteit is super!

Geen.

Jos Geuze

Goede duidelijke website en goed advies per email. After sales service heel goed. Levering van extra steunen zonder dat hier iets extra's voor wordt gevraagd.

zoals al vermeld.

jaloezieen niet 100% hetzelfde ge-assembleerd. Kantelen van de lamellen rechtsom op de twee dezelfde units bij een het rechtse touwtje, bij de andere het linkse touwtje.

gj

Mooie kwaliteit product en goede after sales service

reageren goed op mail en vragen

hadden mijn aanvullende vraag niet goed gelezen en leverden dus niet precies wat ik vroeg