123Jaloezie.nl

123Jaloezie.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop 123Jaloezie.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company651
Uitstekend (10/10)
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 123Jaloezie.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 651 ervaringen.

manon ypma
manon ypma
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer mooie verduisterende rolgordijnen hier besteld. goede kwaliteit. heel erg blij mee. staat niet goedkoop!.

Fam. Rutte
Fam. Rutte

Prima contact en goed prijs/kwaliteit product.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helder en duidelijk, komen na wat ze beloven.

A.M. Meijer
A.M. Meijer

Fijn dat jullie stalen leveren waardoor de keuze gemakkelijk is

Doe er een montage handleiding bij, zodat je niet hoeft te zoeken hoe
Ik had er een bitje bijbesteld, niet geleverd
Heb 2 plastic onderdeeltjes met 1 schroefje (per jaloezie) waarvan ik geen idee heb waarvoor die dienen, is ook niet te vinden op de vragenlijst van jullie

Score voor 123Jaloezie.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben erg gelukkig met mijn jaloezieën, prachtige kleur en gemakkelijk te bevestigen.

F.S. Liewes

We hebben de producten snel en correct geleverd gekregen, op 1 product zat schade. via whatsapp contact gehad, snel en correct opgelost. na her levering bedankt voor de correcte levering, geen reactie opgehad.

Rianda
Goed (8/10)
Rianda

heb ik niet

is al goed niet nodig

Score voor 123Jaloezie.nl:4/5

Mooi maatwerk.
als u aanbieding heeft laat me weten.
heb nog meer nodig namelijk.

Van der Spek
Prima (7/10)
Van der Spek

Zelf contact opnemen met de klant als er vertraging zit in de levertijd. Nu moest de klant zelf contact zoeken, dat is niet zo netjes.

Score voor 123Jaloezie.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De levertijd was langer dan verwacht. en langer dan de beschreven levertijd..
na contact met het bedrijf via mail werd dit bevestigd met opgaaf van reden: het ophaalband was niet meer op voorraad was de reden..
verder prima service!.

Malou rosielle
Malou rosielle

Mega klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Na enkele keren telefonisch contact te hebben gehad hebben we uiteindelijk voor al onze ramen houten jaloezieën gekocht met zijgeleiding..
wat een goede service, bezorger hielp zelfs mee ze naar de eerste verdieping te tillen omdat ik alleen thuis was..
ze hangen nu een aantal weken en we zijn er mega blij mee. we miste in eerste instantie wat schroefjes maar die hebben ze keurig nagestuurd.

Theo geurts
Theo geurts

Duidelijke site makkelijk om zelf de afmetingen te bepalen en het resultaat via de site al te bekijken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Helemaal goed, werd kwaliteit geleverd en lekker vlot en voor een betere prijs dan ik in de bouwmarkt kreeg.

Jan Stelling
Jan Stelling

Goede kwaliteit en snelle levering.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring met 123jaloezie is goed, ook na aflevering toen bleek dat er iets kapot was hadden wij het onderdeeltje ( steuntje van afdeklat ) de volgende dag in huis.

Konrad Wilthagen
Goed (8/10)
Konrad Wilthagen

verwachtingen komen uit. Handig om op zaterdag de aflevering te kunnen bespreken

In totaal heb ik voor c.a 1000 euro besteld. bij de laatste bestelling moest ik naderhand nog iets aanpassen. Aaanpassing werd goed geregeld en ik moest 10 euro bij betalen. Gezien de order was het sympathieker geweest om die 10 euro te laten zitten.

Score voor 123Jaloezie.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaringen. afspraken worden goed nagekomen en producten worden in goede kwaliteit geleverd.

Bedrijfsinformatie

Onze uitstekende prijs-kwaliteit verhouding van houten en aluminium jaloezieën zal u verbazen, alsook de eenvoud van inmeten, bestellen en monteren.
Adres
Bijlestaal 40A