Ingrid

Heel tevreden over 123BloemenBestellen

Corry jochems

Ik heb geen mail ontvangen dus weet niet of mijn bestelling is geleverd

Frank van Loo

Boeket was in de achtertuin neergezet.
En wel op een plek,dat mijn vriendin het toevallig ontdekte.
Ik zou een briefje door de brievenbus hebben gedaan

E. Scheerboom

Wij hebben de eerste keer besteld via uw bedrijf. De site was zeer overzichtelijk. Kreeg meteen een email dat wij een boeket bloemen hebben besteld en dat het in werking was gezet. Ook kregen wij... Wij hebben de eerste keer besteld via uw bedrijf. De site was zeer overzichtelijk. Kreeg meteen een email dat wij een boeket bloemen hebben besteld en dat het in werking was gezet. Ook kregen wij een mail dat de bloemen bezorgd waren. Zeer fijn dat de bloemen op dezelfde dag bezorgd konden worden. Dit noemen wij service, je kon merken dat er aandacht aan geschonken werd. Wij vonden deze ervaring erg fijn, zeker omdat wij onverwachts minder goed nieuws kregen van onze vrienden. Dan is het fijn dat je via een bloemetje een warme knuffel kunnen geven. Heel erg bedank voor de goede service. Wij zullen zeker de volgende keer weer gebruik maken van 123BloemenBestellen.nl. Ook zal ik reclame hierover maken.

Roos monnich

Was de eerste keer dat ik bestelde .ben positief alleen superjammer dat het boeket 2 dagen te vroeg bezorgd is ,wilde de jarige op 19 juni verrassen maar werd al op 17 juni bezorgd, heel slordig

ecbrand@hetnet.nl

Prima mooie bloemen en op tijd bezorgt