J. v/d V

Zondag afstandsbediening besteld, was voorradig, verpakt en klaar voor verzending maar nog niet gekregen wel aangemeld bij post.nl maar deze hadden nog niets ontvangen. Email gestuurd nog geen... Zondag afstandsbediening besteld, was voorradig, verpakt en klaar voor verzending maar nog niet gekregen wel aangemeld bij post.nl maar deze hadden nog niets ontvangen. Email gestuurd nog geen reactie.

Matt

Onbetrouwbaar?

Weet ik nog niet

Dhr. van Haarlem

Originele Philips afstandsbediening besteld, een dagje later ontvangen maar dat boeit me niet zo. Werkt perfect. Helemaal tevreden.

Precies ontvangen waar ik naar op zoek was

Phatrice

⚠️WAARSCHUWING!⚠️
Deze Webshop blijkt dus onbetrouwbaar.
Artikel stond als "op voorraad"
⚠️WAARSCHUWING!⚠️
Deze Webshop blijkt dus onbetrouwbaar.
Artikel stond als "op voorraad"
Betaling afgeschreven, bericht ontvangen dat het was ingepakt en klaar voor verzending, mailtje met track en trace nummer..
maar dan een mail: artikel helaas niet leverbaar.
Geld, volgens hun, over een dag of twee terug.⚠️UPDATE €71,- Nog niet teruggestort ⚠️
Ontzettend slordig! 😡
Inmiddels, via marktplaats geslaagd, voor vijfentwintig Euro i.p.v. éénenzeventig Euro
op deze site. 😄
⚠️UPDATE: Kreeg bericht waarin ze mij voorliegen dat betreffende a.b. bij Samsung was besteld (wat niet kan want niet meer leverbaar) en dat het dan twee weken gaat duren, dáárom "konden zij niet leveren" (Samsung is véél sneller dan dat)⚠️

Incasso is vlot met innen.

B.J. Denneboom

Een Philips afstandsbediening besteld op 5.01.24. Pakketje werd volgende dag al besteld, zeer snel dus. En goed verpakt.

Duidelijke website en snelle levering. Perfect.

Lodewijk

Uitstekend

Snelle levering. Geringe portokosten.

van Yperen

Top geregeld

snel

Schulz

Ik wacht al 4 dagen op mijn afstandsbediening. Hoezo adverteren met voor 15:00 besteld andere dag in huis. Niet te vertrouwen. Kan telefonisch niet bellen waarom niet. Als jullie zo goed zijn zoals... Ik wacht al 4 dagen op mijn afstandsbediening. Hoezo adverteren met voor 15:00 besteld andere dag in huis. Niet te vertrouwen. Kan telefonisch niet bellen waarom niet. Als jullie zo goed zijn zoals jullie beweren kunnen jullie je klanten ook te woord staan of niet soms! Contact formulier ingevuld geen reactie..

Oplichting

Ritchi

Alles Super abgelaufen

OK.

Mark

Perfect

Makkelijk te bestellen en duidelijk te zien voor welke types het product geschikt is.