René Schenk

Ruim assortiment uit afstandsbedieningen, en ook ruime keuze afstandsbedieningen die niet het origineel zijn als van de fabrikant, maar verder identiek en veel goedkoper. Verder snelle levering en...

Het aanbod van afstandsbedieningen die niet het origineel zijn van de fabrikant, maar verder (bijna) identiek en veel goedkoper als het origineel. Bij mijn bestelling was het prijsverschil bijna € 40,- goedkoper als wanneer ik de originele afstandsbediening had moeten bestellen. En de mogelijkheid tot achteraf betalen ervaar ik ook als een pluspunt.

Supersnelle levering.

Albert mayer

Op de site gelezen waar je op moet letten bij een vervangende afstandsbediening. Toen een besteld en de dag erna lag ze in de bus. Wat wil je nog meer.

Ze hebben een goede beschrijving waar je op moet letten bij de aankoop van een vervangende afstandsbediening

Het artikel besteld en de volgende dag al in huis perfect!,

Zeer goed

Service bij onduidelijkheid werking senioren - afstandbediening. Herhaaldelijk hebben we hier over gemaild, zelfs werd er een Nederlandse gemaakt van hoe te programmeren. De afstandbediening werkt nu !!!!

A. van Wijnen

Keurig netjes afgewerkt
Snelle en correcte afhandeling

Snelle en correcte levering

Via internet passende afstandsbediening gezocht

Duidelijke website

Nvt

Frans

Afstandbediening is na 1 dag al geleverd, zeer snel dus, en werkte meteen na het inzetten van batterijen. Ook de prijs (inclusief verzending en BTW, onder 20 euro!!) is prima.
Mijn conclusie:...

Snelle levering aan huis