Leenen

Beloven wat ze zeggen

particulier

Alles vlot verlopen

goede prijs vaar deze afstansbediening

peter

Ervaring poeeh ik bestel ik betaal en ik krijg het toegestuurd ging allemaal correct dus GOED!!!

snelheid

Raj

Ik was eerst huiverig om bij dit bedrijf te bestellen maar toch gedaan. Zij hebben het op tijd verstuurd maar er was een vertraging van 1 dag veroorzaakt door PostNL. Toen de A.B binnen was en... Ik was eerst huiverig om bij dit bedrijf te bestellen maar toch gedaan. Zij hebben het op tijd verstuurd maar er was een vertraging van 1 dag veroorzaakt door PostNL. Toen de A.B binnen was en baterijen in gedaan had werkte het meteen. Dus als je A.B's nodig hebt dan kan je met een gerust hart bij 123afstandsbediening.nl bestellen.

Afstandsbediening werkt geweldig. Goede afhandeling.

Moris

Topbedrijf

Snelle service en duidelijkheid van de producten

Nico

Omdat mijn 90 jarige vader een simpele afstandsbediening nodig had hier bij deze webshop terecht gekomen.

Nette prijs en snelle levering.

Rikie Eilander

Goed geregeld

Vlotte bezorging

J. Zevenbergen

Het benodigde product kon eenvoudig worden besteld en werd binnen enkele dagen geleverd.

Bestellen gaat eenvoudige

schuurman

snelle levering en goed product (verwachte een vervangende a.b., maar is een origineel)

Armand

Goed en snel bezorgd

Geen sterke punten, afstandsbediening valt tegen, kan de tv niet koppelen wat met de oude originele wel kan, heb bij een andere webshop er een gekocht die dat wel kan.