Astrid

Voordelig en snel

Snelheid van levering ( 1 dag )

Ad Zwijsen

Mijn afstandsbediening is defect. heb snel een nieuwe ontvangen, ook deze werkte niet, na retourzending een twee exemplaar ontvangen, (universeel). echter deze bleek ook niet te merken. Ik denk dat... Mijn afstandsbediening is defect. heb snel een nieuwe ontvangen, ook deze werkte niet, na retourzending een twee exemplaar ontvangen, (universeel). echter deze bleek ook niet te merken. Ik denk dat mijn TV in zijn geheel aan vervanging toe is. De retour betaling van het eerste exemplaar werd correct snel afgehandeld. Ik ga er van uit dat dit ook nu weer het geval zal zijn.

Directe afhandeling van klacht

D

Zaterdag een afstandsbediening besteld. Afgelopen maandag een mailtje gekregen dat hij verzonden is met een track en trace. Op dit moment (donderdag) nog geen afstandsbediening ontvangen. Volgens... Zaterdag een afstandsbediening besteld. Afgelopen maandag een mailtje gekregen dat hij verzonden is met een track en trace. Op dit moment (donderdag) nog geen afstandsbediening ontvangen. Volgens PostNL is het pakketje aangemeld, maar hebben zij hem nog niet ontvangen. Ik heb via de mail en via het contactformulier contact gezocht, maar geen reactie vernomen.

adnan

H. van As

Snelle levering, alleen de verkeerde. Maar even afwachten hoe ze dit oplossen. Helaas geen telefonisch contact met hun mogelijk.

Lever tijd

Louwersheimer

Snelle levering, maar de bezorging was slecht omdat de bestelde afstandsbediening niet door de brievenbus kon werd hij maar half in de brievenbus gepropt, welwiswaar op een portiek, maar hij kon er... Snelle levering, maar de bezorging was slecht omdat de bestelde afstandsbediening niet door de brievenbus kon werd hij maar half in de brievenbus gepropt, welwiswaar op een portiek, maar hij kon er zo uitgehaald worden door een vreemde. Wie is dan de klos?

snelle levering

St Urolog Ned

Vlotte levering
Kwaliteit van het geleverde product zeer matig, hapert regelmatig, teleurstellend

Vlotte levering na betaling

van Gisbergen

Snelle afwikkeling van de bestelling

Marcel

Super

Zelfs voor mijn schotel ontvanger van 10 jaar oud hebben ze nog mijn afstandbediening. Geleverd binnen 2 dagen.

Jannetje

Op de bestelsite kun je batterij aanvinken als je een afstandbediening koopt , daar betaal je 1 euro voor. Maar is niet meegeleverd ! Las ik al in een andere revieuw. Leuk verdienmodel !! Maar... Op de bestelsite kun je batterij aanvinken als je een afstandbediening koopt , daar betaal je 1 euro voor. Maar is niet meegeleverd ! Las ik al in een andere revieuw. Leuk verdienmodel !! Maar niet klantvriendelijk!

snelle levering

Reactie 123afstandsbediening.nl:

Beste heer, mevrouw de Koe Janse,
Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback.
Beste heer, mevrouw de Koe Janse,
Wij willen u hartelijk danken voor uw feedback.
Vervelend dat wij de batterijen zijn vergeten in te pakken, onze welgemeende excuses hiervoor. Onze collega's pakken honderden zendingen op een dag in, zo nu en dan kan het helaas voorkomen dat wij iets verkeerd inpakken; het blijft immers mensenwerk. Uiteraard zullen wij dit met u goedmaken!
Zou u ons een mail kunnen sturen naar info@123afstandsbediening.nl?
123afstandsbediening.nl