Marc

Slecht. Beugel besteld nooit binnengekregen. Moet er zelf achteraan mailen en dan wordt het geld teruggestort zonder eenige keuze of compensatie.

Op dit moment geen

Dick

snelle levering

R.Bruijne

Product redelijk snel in huis. Verpakking was wat minder

nvt

N van der Woude

Slechte service

Tanja

Snel geleverd, geen klachten.

R. Rijkaart

Louter positief, makkelijk kunnen bestellen, snelle levering. Kinderen weer heel blij kunnen maken.

Snelle levering.

J. W. Jansen

Snel en correct geleverd.

Afstandbediening gebruiksklaar voor betreffende apparaat ingeregeld.

Hofker

Een afstandbediening besteld en gekregen, maar werkt niet.
Een afstandbediening besteld en gekregen, maar werkt niet.
Per mail gevraagd naar een handleiding, niet gekregen. Een tweede exemplaar van een ander type besteld en gekregen, met hetzelfde resultaat. Geprobeerd te bellen, maar de telefoon werkt niet. Kortom: waardeloze service.

Reactie 123afstandsbediening.nl:

Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij zien dat u (meerdere malen) contact via de mail met ons heeft gehad.
U heeft een beamer van het merk Infocus, maar u heeft een...
Beste Jan,
Hartelijk dank voor uw review!
Wij zien dat u (meerdere malen) contact via de mail met ons heeft gehad.
U heeft een beamer van het merk Infocus, maar u heeft een afstandsbediening besteld
voor het merk Optoma. Dit is een totaal ander merk en zal derhalve niet op uw beamer functioneren.
Dit hebben wij u direct aangegeven bij uw eerste bestelling al en hebben tevens aangegeven dat wij geen passende afstandsbediening hebben voor het type dat u wil, maar vervolgens bestelde u wederom een afstandsbediening die een totaal ander merk heeft dan wat u nodig heeft. Vervolgens hebben wij u aangegeven dat u de producten binnen veertien dagen kunt retourneren en dat wij het aankoopbedrag gaan crediteren.
Wij vinden het jammer dat u niet het gehele verhaal in uw review zet, maar desalniettemin
willen wij u danken voor uw review.
123afstandsbediening.