Conny

Ik heb vijf dagen geleden een afstandbediening besteld, betaald maar hoor en zie er niks van ben niet tevreden en heb mijn twijfels over deze site.

Reactie 123afstandsbediening.nl:

Beste Conny Clemens,
Bedankt voor uw feedback.
Beste Conny Clemens,
Bedankt voor uw feedback.
Het product is niet betaald en derhalve niet verzonden. Wij zullen het product pas versturen indien de betaling is voldaan, hiervoor hebben wij u zojuist u een betalingslink gestuurd naar het bij ons bekende mailadres.
Voor vragen kunt u een mail sturen naar info@123afstandsbediening.nl

Al geprogrameerd.

Goede ervaring

Breed assortiment

Hans Boomsma

Zocht vervangende afstandsbediening voor Philips soundbox TAPB400/10 pas anderhalf jaar oud. Was niet meer leverbaar door fabrikant. 123afstandsbediening heeft wel moeite voor mij gedaan en met... Zocht vervangende afstandsbediening voor Philips soundbox TAPB400/10 pas anderhalf jaar oud. Was niet meer leverbaar door fabrikant. 123afstandsbediening heeft wel moeite voor mij gedaan en met succes.

124afstandsbediening.nl heeft stad en land voor me afgebeld en gezocht en er zowaar een ge vonden, die werkt.
Heel goede service dus!

Dennis

Super snel geleverd goeie prijzen

Groot assortiment

Yenk

Betrouwbaar

Privé

Op zich goed

Access

Nieuwe afstand bediening

goede website, de juiste afstand bediening snel gevonden. Levering was ook snel.

Marcel Hoffmeijer

Het bedrijf heeft exact de afstandsbediening, die ik zoek.

Snelle levering, goedkoop

Meral