P

2 ab’s besteld en 2 gekregen bij het inleren werkt er 1 niet. Nieuwe opgestuurd en ook deze bleek niet in te leren. 2 kapotte terug gestuurd.Nu niets meer gehoord ook nog geen nieuwe of retour... 2 ab’s besteld en 2 gekregen bij het inleren werkt er 1 niet. Nieuwe opgestuurd en ook deze bleek niet in te leren. 2 kapotte terug gestuurd.Nu niets meer gehoord ook nog geen nieuwe of retour betaling van 1 ab.

Direct regelen, helaas nog niet opgelost

Henri Spruyt

Vlotte afhandeling

Duidelijke verwittiging wanneer aan,omst

Aad van der Linden

Goede service en goede produkten

Kwaliteit

Ab

Goede ervaring. Snelle levering en correcte afhandeling na het terugsturen van de afstandsbediening die niet werkte.

Snelle afhandeling

N.v.t.

Tevreden. Ik had een bestelling geplaatst maar uiteindelijk was het niet nodig omdat ik het onderdeel gevonden had wat ik kwijt was. Dus heb ze een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en dat... Tevreden. Ik had een bestelling geplaatst maar uiteindelijk was het niet nodig omdat ik het onderdeel gevonden had wat ik kwijt was. Dus heb ze een mail gestuurd om de bestelling te annuleren en dat hebben ze gedaan en netjes een mail terug gestuurd! Dankjewel 123afstandsbediening.

Tevreden

Stolwijk

Positief

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de levering

Geerten van Beek

Makkelijk te vinden site. Eenvoudig zoeken en vinden van de juiste AB.

Makkelijk te vinden site. Eenvoudig zoeken en vinden van de juiste AB.

bert

Gewoon prima

duidelijk zoeken, snelle levering

GH

Vlotte levering

goed alternatief voor de afstandsbediening

malou

Niet bereikbaar

Reactie 123afstandsbediening.nl:

Beste Malou,
Hartelijk dank voor uw feedback,
Wij zijn te alle tijden bereikbaar via het mailadres: info@123afstandsbediening.nl
Op werkdagen krijgt u binnen 24 uur een antwoord op uw...
Beste Malou,
Hartelijk dank voor uw feedback,
Op werkdagen krijgt u binnen 24 uur een antwoord op uw mail.
123afstandsbediening