Lida

Prima bedrijf. Afstandsbediening besteld voor mijn Philips smart tv. Voldoet prima, blij mee.

Snelle levering.
Snel antwoord op email.

S.Feenstra

Top afstandsbediening ontvangen voor mijn Philips Smart-tv en dat voor een schappelijk prijsje.

Werkt perfect
Mooie uitvoering
Werkt net als een originele afstandsbediening

Jan Jonker

Vanuit een prachtig nieuwe winkel vlotte en correcte levering. Tijdens het bezoek aan de winkel werd ik zeer netjes te woord gestaan en werd al het mogelijke gedaan om te helpen. Het geld voor een... Vanuit een prachtig nieuwe winkel vlotte en correcte levering. Tijdens het bezoek aan de winkel werd ik zeer netjes te woord gestaan en werd al het mogelijke gedaan om te helpen. Het geld voor een terug gebracht artikel werd onmiddellijk terug geboekt.

Correct, snel, behulpzaam

JP

Helaas misleidende afbeelding van het bestelde product. Dus je krijgt niet het model zoals afgebeeld. Telefonisch is het bedrijf niet bereikbaar, maar men reageert zeer snel op mailing.

Snelle levering, goede verpakking. Vriendelijke en snelle reactie via de mail.

dennis

Zeer tevreden met product en snelle levering.

snelle levering

mklaassen

Een afstandsbediening besteld helaas was hij niet compatible met mijn tv dus kon ik hem terug sturen Ik krijg van hun en adres sticker die mocht ik op een envelop plakken en terugsturen dan zouden... Een afstandsbediening besteld helaas was hij niet compatible met mijn tv dus kon ik hem terug sturen Ik krijg van hun en adres sticker die mocht ik op een envelop plakken en terugsturen dan zouden ze mij het geld retourneren, wat gebeurt ik stop die envelop in de brievenbus in plaats van af te geven bij PostNL maar ik wilde van de levering af zien dat was geen enkel probleem ondanks dat het onze fout was om via de postbus te retourneren, kreeg ik een mail dat mijn betaling onderweg was. Ik kan hier maar één ding aan toevoegen dit is een top bedrijf het komt zijn afspraken meer dan na Ik kan het iedereen aanbevelen.

Een vertrouwd adres ook voor mijn volgende bestellingen

Smitshuyzen

Positief na een klacht direct gereageerd.

Snelle zending

Herman

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Snelheid

Sofi

Afstandsbediening snel geleverd en deze werkt goed.

Bart

Zeer terleurstellend