De Brouwer

Ik had vraag over vervangen van versleten afstandsbediening en ook maakt een foto. Die maak ik een bericht en stuurt naar 123afstandsbediening.nl toe. Per dagen later kreeg ik een bericht over... Ik had vraag over vervangen van versleten afstandsbediening en ook maakt een foto. Die maak ik een bericht en stuurt naar 123afstandsbediening.nl toe. Per dagen later kreeg ik een bericht over nieuwe afstandsbediening daarna ging akkoord voor bestellen.

De sterke punten is, dat die 123afstandsbediening heeft alles over afstandsbediening. Daarom is makkelijk opzoeken bij internet over afstandsbediening.

Marjolein

Fijn bedrijf, snelle levering. Al eerder besteld en ook toen tevreden.
Wel graag gebruiksaanwijzing senior tv handzender graag in het NL.

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, snelle levering.

Debefve

Snelle service

Schultz

Ik heb hier een afstandsbediening besteld voor mijn Marantz AV versterker. Helaas werkt, juist één van de belangrijke functies voor mij, van de afstandsbediening niet. Niet slecht zo je denken maar... Ik heb hier een afstandsbediening besteld voor mijn Marantz AV versterker. Helaas werkt, juist één van de belangrijke functies voor mij, van de afstandsbediening niet. Niet slecht zo je denken maar het is namelijk de power knop. Bron keuze en volume werkt prima. Ik doe het er maar mee.

Snelle reactie op gestelde product vragen. Al is de informatie, in mijn bestelde product, niet helemaal juist.

theo

geen oordeel

Eric-Jan van den Bogaard

Goed & snel

Had dit keer zelfs een orginele afstandbediening voor mn dvd recorder (DMR-EH49)

Friso

W. Veerink

Betrouwbaar

Goede communicatie, zeer correct

Hoekstra P

Super

Goede kwaliteit

Jan

Zeer goed. Besteld product keurig geleverd.

Communicatie vanaf moment van bestellen tot afleveren.