PCP

Ik was al tijden aan het zoeken naar een nieuwe adapter voor mijn Acer Aspire V5 op amazon.co.uk.com.de en dat was een nachtmerrie, compleet met een verkeerde bestelling. Toen ik op Google direct...

Dat per merk/type/model te filteren is en te zoeken. Nadat ik de site gevonden heb ik zelf nog een beetje geëxperimenteerd en het is makkelijk te navigeren en te selecteren welke adapter bij jouw laptop past.

Als graficus heb ik een paar opmerkingen over het ontwerp van de site: het lettertype leest niet lekker, het is wat "hoekig" wat het leesgemak een beetje minder maakt. Verder mag de regelspatiëring ietsje meer - de tekst op de website oogt wat druk. De letters lijken ook niet vol zwart, maar ietsje grijzig, waardoor ze een beetje vager lijken. Het font mag wat zwaarder of misschien een gekleurd tekstkader achter de tekst met een zéér lichte grijs of andere kleur voor het contrast.

Edwin Sloof

Ik heb een goede ervaring met het bedrijf snelle levering

goede uitleg en foto,s van de produkten

geen vind het prima zo

Elvis

Super snel levering en WoW verpakking!!!

Super snel levering en WoW verpakking!!!

van Beek

Positief. Vlotte levering.

Fijn dat ik met het artikelnummer van mijn laptop zonder moeite weet welke adapter ik moet hebben, zonder verder kennis te moeten hebben van de verschillende soorten stekkers.

Er staat bij de aanschaf van een adapter alleen in de beschrijvende tekst dat de stekker ontbreekt, dat je die los moet bijbestellen. Vervolgens staat er dat die mogelijkheid er later in het bestelproces automatisch wordt gegeven, maar dat is niet zo. Ik kan me voorstellen dat veel mensen hierdoor verrast worden, als je per ongeluk niet goed leest.

Daarbij valt me op dat ik naar deze enquete wordt gelokt met een cadeaubon van 200 euro van bol.com, die wekelijks wordt verloot. Dat betekent een kostenpost van 10.400 euro per jaar. Dat lijkt me sterk, en daardoor ongeloofwaardig. Dit maakt dat ik ook het bedrijf meteen ongeloofwaardiger vind helaas...

Reactie 123Adapter.nl:

Beste mevrouw van Beek,
Ik zie inderdaad dat er staat per week. Mijn excuus dat is inderdaad onjuist.
Wij verloten binnen (ViaDennis) daar is 123adapter ook onderdeel van 1 keer per maand een Bol tegoedbon van 200 euro. Ik heb het direct laten aanpassen in de Feedbackcompany omgeving. Het netsnoer probleem is een veel gehoorde opmerking. Hier hebben we nog niet een directe oplossing voor gevonden maar zijn er mee bezig (het is complexer dan het lijkt in de huidige web omgeving).

Ik dank u voor uw feedback. Met vriendelijke groet, Dennis

Chris

Snelle levering en prima producten voor een mooie prijs!

Snelle levering en goedkoop.

Ga zo door!

Eenvoudig mijn adapter voor oude laptop gevonden en besteld. Levering was de volgende ochtend voor ik wakker was! Dat was heel snel.

Groot assortiment

Niet echt

Professioneel

Snelle levering - goede informatie

Doen wat ze zeggen

NVT

Pakket op vrijdag besteld zou volgens hun schema dinsdag uitelijk geleverd moeten worden.
Wordt niet geleverd en de bezorger doet niet eens de moeite om een bericht te doen zoals beloofd...

Service waar je u tegen zegt! Bedankt voor de geweldige support

Let op je bezorgers.

Ben erg tevreden, in nood was mijn opladedr kapot gegaan. Op vrijdag nieuwe besteld en hij kwam zaterdag ochtend al aan. Top levering

- snelle levering
- mooie oplader, goede conditie

- ik vind de oplader wel net iets te duur