Offerte
Advies
Communicatie
9.5/10

ALLE PERFECT GEGAAN

Ik kreeg een offerte van 123watchrepair om mijn TAG HEUER te repareren (demontage, mogelijk vervangen defecte onderdeel en opnieuw in de olie zetten), offerte was 425 euro excl. kosten voor...

Reactie 123 Watch Repair:

We zijn blij met een open reactie van klanten. Het geeft ons een goede terugkoppeling waar we van kunnen leren.

Wat niet in de review is vermeld, is dat mijnheer niet tevreden was met de offerte die hij in eerste instantie van een eerste Tag Heuer dealer had gekregen. Deze partij had hem exact dezelfde probleemanalyse gegeven, die wij ook hadden geconstateerd. Mijnheer is nu verder geholpen met, in onze ogen, een provisorische oplossing aangeboden door een 3e reparateur. We hebben mijnheer gevraagd ook zijn ervaringen op termijn van die reparatieoplossing met ons te delen.
Wellicht is de gebruikte terminologie in onze offerte onvolledig of wat verwarrend geweest en is dit voor ons ook een leermoment. Wij vinden zelf een realistisch een vergelijk van prijzen 425 euro versus 400 euro niet extreem afwijkend.

Mijnheer heeft gebruik kunnen maken van ons gratis reparatieadvies en offerte en soms lukt het niet altijd om iemand een passende aanbieding te geven. Het doet ons goed dat mijnheer ons wel met 5 sterren voor communicatie en deskundigheid beoordeeld.

Westerman

Prima zaak .perfect gedaan .

MPK

Ik heb enkele maanden geleden mijn Casio 5117 laten repareren, nadat het glas door een val op de badkamertegels was gebroken. Ik heb na ontvangst van het horloge niet meteen een review geplaatst. Ik...

Erik-Jan Stroetinga

Prima advies en goede reparatie.

Hub 1957

Zeer tevreden over de gehele lijn. Duidelijke communicatie. Afspraken worden nagekomen. Ik had een Breitling en een Rolex voor fulltime service. Beide horloges keurig onderhouden. Prijzen zijn...

Erik-Jan Stroetinga

Prima service en deskundige reparatie

VICEROY

Profesionele benadering, deskundig, prettige communicatie, vlotte reparatie, alles zoals beloofd uitgevoerd.

Dit was mijn eerste ervaring met 123 Watch Repair! Gebeld en direkt een afspraak gemaakt!
Uitstekend geholpen ! Uitstekende en kundige service! Goed overleg wat betreft de opties!
Een...

CHRISTEL

IN EERSTE INSTANTIE WAS ER NOG EEN VUILTJE OP HET GLAS AAN DE BINNENKANT MAAR DAT IS VERHOLPEN ZONDER EXTRA KOSTEN EN MET TERUGBETALING VAN DE PORTO