Offerte
Resultaat
Advies
Communicatie

Ekris

No nonsense afspraak is afspraak en ik ben heel erg tevreden!

De Korhoen Diensten

Vervangen glas Panerai Luminor.
Vakkundig en snel geregeld.

H. Kühne

Het geleverde werk de communicatie en het proces zijn voortreffelijk.

Dr. R. Elias

Zeer correct en uitstekende service

J van Liempdt.

01-06-2023
Onlangs de voor mij kostbare horloges door de vakkundige Alex van de Stegge laten beoordelen en na een gunstig rapport laten hestellen.
Alex doet wat hij belooft en voor een...
01-06-2023
Alex doet wat hij belooft en voor een tevreden vergoeding.
Ik ben zeer verheugd om hem te leren kennen als betrouwbaar en eerlijk vakman die je niet laat teleurstellen.
Nogmaals dank Alex van de Stegge.

Stephen

De communicatie met Alex verliep prima belde netjes terug en ook het mail verkeer verliep prima! Na reparatie was het horloge mooi schoon gemaakt en liep weer als een zonnetje dit bedrijf is echt... De communicatie met Alex verliep prima belde netjes terug en ook het mail verkeer verliep prima! Na reparatie was het horloge mooi schoon gemaakt en liep weer als een zonnetje dit bedrijf is echt een aanrader.

Kees Jan

Zonder twijfel zeer goede service, reparatie, prijs, betrouwbaarheid!

Ik hoop dat mijn opdracht bij deze blijft, als ik weer mankementen heb dan zeker 123 watchrepair!

Een erg...
Zonder twijfel zeer goede service, reparatie, prijs, betrouwbaarheid!

Een erg blije klant die zo dom was om de kroon van zijn datejust open te laten in bad😉

R.Mourik

Wat een geweldige service. Geen moeite teveel! Scherpe prijs.

A.S. de With

Mijn oude horloge een servicebeurt laten geven bij dhr. aan de Stegge, nieuw glas en kroontje. Binnen de reparatie termijn horloge opgehaald. Het zag er weer als nieuw uit. Ter plekke toestemming... Mijn oude horloge een servicebeurt laten geven bij dhr. aan de Stegge, nieuw glas en kroontje. Binnen de reparatie termijn horloge opgehaald. Het zag er weer als nieuw uit. Ter plekke toestemming gegeven voor de reparatie van een oud vestzak horloge. Alex bedankt.

Rob van de Heuvel

Goede informatie en uitleg van de mogelijkheden. volgens afspraak correcte offerte. verzending en verzenddoosje goed geregeld. Reparatie volgens afspraak en uitleg van de reparatie. Correcte prijs