Offerte

Perfecte communicatie

Arend Nijkamp

Goed en duidelijk.

Stefan

Snelle service, professioneel, eerlijk en bovenal bekwaam!

a.s.

Erg vriendelijk, snel en deskundig

Diederik

123 Watch Repair heeft het saffierglas vervangen van mijn Seiko-horloge. Snelle service, vriendelijk en professioneel contact, schappelijke prijzen, en uitstekend eindresultaat. Ik kan deze beste... 123 Watch Repair heeft het saffierglas vervangen van mijn Seiko-horloge. Snelle service, vriendelijk en professioneel contact, schappelijke prijzen, en uitstekend eindresultaat. Ik kan deze beste mensen ten zeerste aanraden voor reparatiewerk.

Erik Benig

Het was een spannend moment om mijn horloge weer gerepareerd in ontvangst te nemen. Maar perfect ik had het me niet beter kunnen wensen. Goed resultaat.

beekers

Een geweldig resutaat van het repareren van mijn horloge ,bij de juwelier was mijn horloge af geschreven

Henri

Professioneel, doen wat ze beschrijven

Van den Anker

Duur en mijn Omega horloge loopt nog steeds een paar minuten uit de pas per week.

Reactie 123 Watch Repair:

Mijnheer klaagde na direct na reparatie over een onnauwkeurige tijdsaanduiding. Hij vond 1 minuut per week veel. Volgens de service instructies van Omega is dit ook het richt getal waar we het... Mijnheer klaagde na direct na reparatie over een onnauwkeurige tijdsaanduiding. Hij vond 1 minuut per week veel. Volgens de service instructies van Omega is dit ook het richt getal waar we het horloge op moeten afstellen. (Het maximum is 1,5 minuut per week) We hebben mijnheer destijds uitgelegd dat dit de norm was. Het uurwerk moet zich zetten en zal na verloop van tijd nauwkeuriger lopen.
1 maand later meldt mijnheer zich met het probleem dat een cijfer van de wijzerplaat is los geraakt. Een wijzerplaatrenovatie was geen onderdeel van de reparatie. Cijfers raken niet voor niets los. Een tik en/of verouderde lijm kunnen een oorzaak zijn. Ook klaagde mijnheer weer over de nauwkeurigheid. Deze was volgens hem nu met 2 tot 3 minuten per week. We hebben mijnheer verteld dat dit buiten de norm viel en hem zowel mondeling als schriftelijk aangegeven dat het horloge kon worden terug gestuurd voor onderzoek en reparatie. Merkwaardig genoeg, krijgen we in plaats hiervan deze review. Mijnheer reageert niet, ondanks enkele pogingen om hem te bereiken. We hebben daarom nimmer een goed oordeel kunnen vellen over zijn klachten en zijn niet in de gelegenheid geweest om mijnheer voort te helpen.

smit beheer en verhuur