043WEB

Marion/ Quiltare.com

Ik had een prettig gesprek met deskundig en realistisch advies. Bedankt Edwin!

Toelichting (optioneel)

Voor mij is duidelijk dat 043web een professioneel en klantgericht bedrijf is.

BONS IT Solutions

Kundig, professioneel en to-the-point

Toelichting (optioneel)

In korte tijd veel info gekregen om voor onze sites betere ranking te krijgen. Top!

Lieve Cuijpers / Aquina Hollanders Makelaars

Zeer goed

Toelichting (optioneel)

Goede service en altijd goed bereikbaar, geen vraag is te veel!

Sara / T-10 Boutique

Gelukkig weet ik van mezelf dat ik een erg moeilijk persoon ben om mee te werken, niet snel tevreden en weet zeker niet altijd wat ik wil. Dit hield de heren niet tegen en ze gingen de uitdaging... Gelukkig weet ik van mezelf dat ik een erg moeilijk persoon ben om mee te werken, niet snel tevreden en weet zeker niet altijd wat ik wil. Dit hield de heren niet tegen en ze gingen de uitdaging aan. Ze namen de moeite om meerdere malen op locatie te komen om op deze manier mee te denken en mijn ideeën op papier te zetten. Ze bezitten over een groot netwerk waardoor ik niet ver hoefde te zoeken naar een designer voor mijn logo en een schrijver voor mijn web teksten. En zo begon het balletje te rollen.
Bedankt voor de moeite heren, mijn leden en ik zijn erg blij met de website!

Jareau van den Heuvel

Top!

Stefan Kleverkamp, BlackStock Coffee

Goed, snel en kwaliteit!

Toelichting (optioneel)

Hele prettige partij om mee samen te werken.

Nathalie Narings

Samen met Edwin om tafel gezeten om de SEO van onze website te bespreken. Edwin is kundig, meedenkend en professioneel. We hebben weer wat meer geleerd over de werking van het internet. De komende... Samen met Edwin om tafel gezeten om de SEO van onze website te bespreken. Edwin is kundig, meedenkend en professioneel. We hebben weer wat meer geleerd over de werking van het internet. De komende tijd gaan we samen aan de slag. 043Web is echt een aanrader voor wie op een vakkundige maar 'normale' (jip-en-janneke) manier wil brainstormen over de werking van zijn/haar website!

Maison Thérèse

Hele fijne samenwerking met goede adviezen en goede aanpak.

Toelichting (optioneel)

Nuchtere manier van werken die heel goed past bij ons bedrijf.

Harold Hassink Universiteit Maastricht

Edwin en zijn team zijn zeer deskundig. Snelle reactie op verzoeken. Edwin denkt mee over business proposities en voert vervolgens uit. Grot plezier om mee samen te werken.

Luijten Advocaten

Heldere communicatie en goed advies. Top website voor ons kantoor gemaakt!

Toelichting (optioneel)

Wij zijn zeer tevreden over de service en dienstverlening!