043WEB

Labradoodle-Army

Goede voorlichting, snel en goed werk conform afspraken. Heel erg tevreden

Toelichting (optioneel)

Prettig en netjes ontvangen. Duidelijke uitleg. Erg prettig om mee samen te werken.

Lotte Donders / Maastricht University

Toelichting (optioneel)

Professioneel advies, goede en begrijpelijke analyse en tips & tricks

Flexercise

Top! Mooie website gemaakt en weten voor alle specifieke eisen een oplossing te bieden

Toelichting (optioneel)

Goede en snelle communicatie. Begrijpen waar je heen wilt en bieden de support die je nodig hebt

Tenmar

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Korte lijnen. Afspraken direct nagekomen.

Toelichting (optioneel)

Zeker aan te bevelen aan relaties.

Loek Rekko / Luster

Zeer professioneel, maar ook erg informeel in samenwerking.

Toelichting (optioneel)

Denken mee vanuit zowel ondernemersperspectief als uit de gast (in ons geval). Website exact nagebouwd zoals aangeleverd ontwerp in PDF. Erg tevreden! Alles is mogelijk!

Movaka VOF

043Web reageerde snel en doelgericht op ons verzoek tot een vrijblijvende offerte. We hadden binnen korte termijn een helder initiërend gesprek. Naast dat hij uiteraard vroeg naar onze wensen had... 043Web reageerde snel en doelgericht op ons verzoek tot een vrijblijvende offerte. We hadden binnen korte termijn een helder initiërend gesprek. Naast dat hij uiteraard vroeg naar onze wensen had Edwin zelf de website al doorgenomen en kwam hij zelf met een lijst aan suggesties. Er was dus een hele prettige samenwerking waarbij beiden kanten input gaven. Er werd goed advies gegeven. Verder was de site erg snel opgezet (sneller dan verwacht) en werd er snel gereageerd op onze aanpassingen. Uiteindelijk snel en goed werk geleverd. Zeer tevreden!

Toelichting (optioneel)

Zie bovenstaand, geen verdere toelichting.

Rabobank Zuid-Limburg West

Google Ads campagne

Toelichting (optioneel)

Wij maken als organisatie met succes gebruik van 043WEB. Wij zijn zeer te spreken over hun manier van werken. We zien hun als een positief kritische gesprekspartner die ons helpt een succes te maken... Wij maken als organisatie met succes gebruik van 043WEB. Wij zijn zeer te spreken over hun manier van werken. We zien hun als een positief kritische gesprekspartner die ons helpt een succes te maken van onze campagnes. Wij bevelen 043WEB zonder meer aan!

mac Sportsclub

Wij hebben heel goede ervaring met 043. Ze doen wat ze beloven en ze denken mee. Ik heb al een aantal websites gehad en dit keer ben ik uiterst tevreden. Ik krijg goede uitleg en ze zijn zeer... Wij hebben heel goede ervaring met 043. Ze doen wat ze beloven en ze denken mee. Ik heb al een aantal websites gehad en dit keer ben ik uiterst tevreden. Ik krijg goede uitleg en ze zijn zeer professioneel.

Toelichting (optioneel)

Ik ga nu mijn tweede website laten bouwen dus dat spreekt boekdelen.

Liberale Partij Maastricht

Zeer positieve ervaring

Toelichting (optioneel)

Het bedrijf denkt met je mee, zorgt voor snelle aanpassing van je website als je er om vraagt, neemt zelf initiatief om regelmatig te evalueren en ondertussen ziet je website er zeer aantrekkelijk... Het bedrijf denkt met je mee, zorgt voor snelle aanpassing van je website als je er om vraagt, neemt zelf initiatief om regelmatig te evalueren en ondertussen ziet je website er zeer aantrekkelijk uit.

Marion/ Quiltare.com

Ik had een prettig gesprek met deskundig en realistisch advies. Bedankt Edwin!

Toelichting (optioneel)

Voor mij is duidelijk dat 043web een professioneel en klantgericht bedrijf is.