043WEB

Hoveniersbedrijf Rompen

Zeer positief

Toelichting (optioneel)

Vanaf het begin goed geholpen door Edwin en zijn team, met een mooie website als resultaat. Eveneens goed en heel snel geholpen met het wisselen van de e-mailadressen.

Waterleiding Maatschappij Limburg

Aanrader!

Toelichting (optioneel)

043WEB helpt ons naar volle tevredenheid met de doorontwikkeling van onze websites. Pro-actief, professioneel, oftewel een aanrader!

BMC

Bij binnenkomst al hartelijk ontvangen. Duidelijke communicatie (zelf s voor mensen die geen verstand van ICT hebben). Geen vraag lijkt teveel, overal meteen antwoord op. Bedankt!

Signatuur Horecamakelaars

Wij hebben een positieve ervaring met 043Web

Toelichting (optioneel)

Prettige samenwerking, goed advies/uitleg en krijgen veel complimenten over de website. Dat is toch de beste recensie?!

Hotel Bergrust Bemelen

Prettige ervaring

Toelichting (optioneel)

Komen met goede ideeën en oplossingen voor een mooi en representatief resultaat.

Oefentherapie Cesar Maastricht

Zeer tevreden over de professionele en persoonlijke aanpak

Toelichting (optioneel)

prettige communicatie, stipt in afspraken, zeer goede service en deskundigheid met ruimte voor de wensen van de cliënt

Joyfulness

Snel antwoord

Meekijken vanaf de zijlijn

Leev Makelaardij

Mooie website bouw voor hobby of eigen bedrijf!

Toelichting (optioneel)

043 heeft mijn zakelijke website gemaakt en ik ben heel tevreden.

Restaurant Lure

Professioneel, behulpzaam, zeer ruim meedenkend en snel! Zeer prettige samenwerking.

Absolute aanrader!

Lara Trines / Flow leerlingbegeleiding

Zeer goede ervaring

Toelichting (optioneel)

Duidelijke en heldere communicatie. Ze begrepen precies wat we wilden en denken mee. Fijne samenwerking & een top eindresultaat!