043WEB

boom opleidingen

Heel goed. fijn contact en supermooie website.

Toelichting (optioneel)

fijn contact, mooie website.

WSV Maasvogels

Heel erg prettig

Vriendelijk, professioneel en deskundig

De Lanteern

Professioneel-laagdrempelig

Toelichting (optioneel)

prettig zaken doen met snelle en goede service

Villa Vista Blu

Korte lijntjes, snelle reacties en acties! Super vriendelijk en een goed inlevingsvermogen.

Toelichting (optioneel)

Wij wilden snel online en dat waren we, binnen een week!

SmartProperty

Zeer positief

Toelichting (optioneel)

Innovatieve creatologen die snel in staat zijn de juiste boodschap en tools te vertalen en verbeelden!

Renate Cheung / Beauty Centre Maastricht

Uitstekend

Toelichting (optioneel)

Vriendelijk contact, wordt goed naar je geluisterd, geeft pragmatische oplossingen, snel resultaat (sneller dan ik had verwacht), komt beloftes na, schept realistische verwachtingen en legt goed... Vriendelijk contact, wordt goed naar je geluisterd, geeft pragmatische oplossingen, snel resultaat (sneller dan ik had verwacht), komt beloftes na, schept realistische verwachtingen en legt goed uit. Al met al, zeer tevreden met de geleverde dienst.

Entre Deux vastgoed bv

Goed, correct en korte lijnen

Goed bereikbaar

mulderfinancieel

Deskundig, proactief en ondernemend

Toelichting (optioneel)

Eind 2021 heeft 043web een nieuwe website gemaakt voor =mulderfinancieel (www.mulderfinancieel.nl). Uitermate prettige en verfrissende ervaring. Men heeft op een soepele, meedenkende en deskundige... Eind 2021 heeft 043web een nieuwe website gemaakt voor =mulderfinancieel (www.mulderfinancieel.nl). Uitermate prettige en verfrissende ervaring. Men heeft op een soepele, meedenkende en deskundige wijze de website tot stand gebracht.

SPEE advocaten & mediation

De start van de samenwerking was even aftasten over en weer maar inmiddels een heel prettige samenwerking.

Toelichting (optioneel)

043web denkt mee, is snel, flexibel en goede service.

Winkeliersvereniging Entre Deux

Open, vriendelijk, luisteren goed, weten waar ze het over hebben

Toelichting (optioneel)

Een overgang van Website en herstart ervan in een goed en helder plan en in korte tijd gerealiseerd.