043WEB

Je aankoop wordt beschermd

Autohandel remmers

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Alles is precies zo geworden zoals ik gewenst had. Ook zeer fijne mee denkers wat betreft de ideeën.
Naar mijn mening beveel ik ook andere dit...

Banketbakkerij Nora bv/Geboortekoekjes.nl/Sander van Kan

Zeer betrokken en kundige partij, uitermate klantgericht en -vriendelijk.

Toelichting

We zijn dik tevreden over de totstandkoming!

Walther Wasser, Genootschap van Internationale Wildplasser

Meer dan tevreden. Heel kundig en initiatiefrijk. Ben blij met de firma in zee te zijn gegaan, geen seconde spijt van gehad.

Pure Gastronomie

Super service, kwaliteit en persoonlijk? Dat is 043WEB

Toelichting

Super hoe Edwin en zijn team dit doen. Tijdens ons eerste gesprek bij ons thuis was er meteen een goede klik. De klik naar een professionele website. Edwin en team bedankt voor de zeer snelle service.!

Beckers Willy - Hobby Dance Balando

Geflopte Website laten herschijven

Toelichting

Na maanden op zoek op internet, verschillende contacten en gesprekken gevoerd om een website te laten bouwen voor een vereniging-vriendelijk budget en na een ongelukkige ervaring met één van de vele goedkoopaanbiedingen, uiteindelijk terecht gekomen bij 043WEB. Na een 1ste persoonlijk contact met Edwin Heusschen wist ik meteen “dit zit goed”. Om kort te gaan, verbeteringen aan ons bestaand concept voorgesteld, alles doorgenomen tot de laatste punt en komma juist stonden… enfin, gewoon niet normaal en dat voor een prijs waar vele zogezegd goedkope website-bureaus hun neus niet eens voor ophalen.
Wij zijn in ieder geval 300% tevreden + overtuigd dat als je door 043WEB je website laat maken, ongeacht de wensen die je ook hebt, jij eveneens de schare 300% tevreden klanten zal vervoegen.

ImageProof

Verdient 6 sterren

Toelichting

Ouderwetse dienstverlening in een hyper actuele branche. De klant is Koning, geen moeite is Edwin te veel.

Beveel hem regelmatig aan.

Henk Nieters

100% ontwerp en service erna!

Toelichting

Laat uw website door 043web zeker ontwerpen.

Grand cafe Nieuw Bruin

Edwin

snelle service

Inspiratiehuis voor ondernemers Maastricht

Wow onze site wordt echt een MOOIE site

Dank je wel Edwin !

Inspiratiehuis voor Ondernemers Maastricht

Prettig en professioneel advies

Toelichting

De achterkant van onze websites is voor mij nog een hele opgave. Edwin Heusschen van 043Web.nl wist in duidelijke taal uit te leggen wat en waarom bepaalde acties nodig waren om deze sites te verbeteren. Hij liet het niet alleen zien, maar hielp ook om zaken direct te verbeteren.