043WEB

043WEB Ook benieuwd naar feedback over de webshop 043WEB? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company22
9.9/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen 043WEB met 9.9/10. Gebaseerd op 22 ervaringen.

AGR Medical B.V.
Zeer goed (9/10)
AGR Medical B.V.
Score voor 043WEB:4.5/5
Zou u 043WEB.nl aanbevelen?Ja

Prima bedrijf, vriendelijk personeel..
heeft voor ons een perfecte website gemaakt!.

WitLichtpunt.nl
WitLichtpunt.nl

Toelichting

Edwin is meer dan zomaar een website bouwer. Zijn kracht ligt hem met name ook in zijn inlevingsvermogen en denkt niet alleen mee, maar ook verder :) Van een aantal woorden weet hij een succesverhaal te maken en dit vervolgens te vertalen in de vormgeving van een website.

Zou u 043WEB.nl aanbevelen?Ja

Edwin heeft mij geholpen met het bouwen van mijn website. de website is helemaal "mij" geworden dankzij edwin.

Kosmann | Partner in Coaching

Ik heb met edwin in 3,5 week een nieuwe website gemaakt, top! .
fijn dat hij zo snel kon aanhaken en resultaatgericht is. hij structureert het proces goed en komt hij met flexibele & creatieve oplossingen. .
kortom: een goede wisselwerking tussen mijn inhoudelijke inbreng en zijn technologische & creatieve visuele oplossingen waarin hij goed fungeert als spiegel..
het resultaat heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. edwin, dank hiervoor.

Marco Heuts Polyplex Kunststoffen bv

043web.nl is een zeer professioneel bedrijf die doen wat ze beloven, weten waar ze het over hebben en werken zeer snel..
polyplex is zeer tevreden over 043web.nl en kan het bedrijf iedereen aanraden!.

gorissendeponti ontwerpers+makers
gorissendeponti ontwerpers+makers

Toelichting

Edwin heeft vriendelijk, in een prettige samenwerking en "out of the box" denkend de wensen en eisen ten aanzien van onze nieuwe website optimaal weten te integreren. Hij reageert snel, heeft een sterk luisterend oor, denkt mee hoe je je als bedrijf het beste kunt profileren / presenteren en zoekt de grenzen van wat technisch mogelijk is op creatieve wijze op. Ook na oplevering blijft hij betrokken bij de verdere ontwikkelingen. Kortom meer dan tevreden en een aanrader.

Kort en bondig: .
meer dan super tevreden met resultaat en fijne samenwerking..

bureau KISOO

Met handige templates, die je worden aangereikt, krijg je snel een idee hoe je site eruit zou kunnen zien. je zoekt zelf een template uit, vervolgens gaat 043web aan de slag. er wordt goed geluisterd door het team naar onze wensen. ook worden er geen onnodige extra's verkocht. dat resulteert in een mooie website, praktisch en overzichtelijk, zoals wij dat voor ogen hadden.

I Piedi
I Piedi
Zou u 043WEB.nl aanbevelen?Ja

Super kan ik iedereen aanraden.

Bistro Jovial
Bistro Jovial

Toelichting

Het grootste pluspunt vond ik dat ik m.b.t. de nieuwe website helemaal ontzorgd werd. Edwin komt iedere afspraak na, reageert snel op berichten en houdt zelf ook de planning in de gaten. Wanneer je bezig bent met het starten van je eigen bedrijf komt er veel op je af en dan is het erg prettig dat 043WEB ervoor zorgt dat je je over je website in ieder geval nooit druk hoeft te maken.

Zou u 043WEB.nl aanbevelen?Ja

Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. er werd goed met mij mee gedacht en de nieuwe website is helemaal naar wens.

Autohandel remmers

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. .
alles is precies zo geworden zoals ik gewenst had. ook zeer fijne mee denkers wat betreft de ideeën. .
naar mijn mening beveel ik ook andere dit bedrijf aan. .
nogmaals bedankt 043web.nl.

Banketbakkerij Nora bv/Geboortekoekjes.nl/Sander van Kan
Banketbakkerij Nora bv/Geboortekoekjes.nl/Sander van Kan

Toelichting

We zijn dik tevreden over de totstandkoming!

Zou u 043WEB.nl aanbevelen?Ja

Zeer betrokken en kundige partij, uitermate klantgericht en -vriendelijk.

Bedrijfsinformatie

Mooie website laten maken in de regio 043? Een mooie, goedkope, professionele website en ook nog persoonlijk contact. Het lijkt onmogelijk.. maar is het niet!
Adres
Termileslaan 174