043WEB

Lara Trines / Flow leerlingbegeleiding

Zeer goede ervaring

Toelichting

Duidelijke en heldere communicatie. Ze begrepen precies wat we wilden en denken mee. Fijne samenwerking & een top eindresultaat!

Hamster Cleaning

Zeer positief

Toelichting

Wordt snel en correct geschakeld. Meegedacht vanuit onze beleving of behoefte. Prijs-kwaliteit uitmuntend.

Labradoodle-Army

Goede voorlichting, snel en goed werk conform afspraken. Heel erg tevreden

Toelichting

Prettig en netjes ontvangen. Duidelijke uitleg. Erg prettig om mee samen te werken.

Lotte Donders / Maastricht University

Toelichting

Professioneel advies, goede en begrijpelijke analyse en tips & tricks

Flexercise

Top! Mooie website gemaakt en weten voor alle specifieke eisen een oplossing te bieden

Toelichting

Goede en snelle communicatie. Begrijpen waar je heen wilt en bieden de support die je nodig hebt

Tenmar

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Korte lijnen. Afspraken direct nagekomen.

Toelichting

Zeker aan te bevelen aan relaties.

Loek Rekko / Luster

Zeer professioneel, maar ook erg informeel in samenwerking.

Toelichting

Denken mee vanuit zowel ondernemersperspectief als uit de gast (in ons geval). Website exact nagebouwd zoals aangeleverd ontwerp in PDF. Erg tevreden! Alles is mogelijk!

Movaka VOF

043Web reageerde snel en doelgericht op ons verzoek tot een vrijblijvende offerte. We hadden binnen korte termijn een helder initiërend gesprek. Naast dat hij uiteraard vroeg naar onze wensen had... 043Web reageerde snel en doelgericht op ons verzoek tot een vrijblijvende offerte. We hadden binnen korte termijn een helder initiërend gesprek. Naast dat hij uiteraard vroeg naar onze wensen had Edwin zelf de website al doorgenomen en kwam hij zelf met een lijst aan suggesties. Er was dus een hele prettige samenwerking waarbij beiden kanten input gaven. Er werd goed advies gegeven. Verder was de site erg snel opgezet (sneller dan verwacht) en werd er snel gereageerd op onze aanpassingen. Uiteindelijk snel en goed werk geleverd. Zeer tevreden!

Toelichting

Zie bovenstaand, geen verdere toelichting.

Rabobank Zuid-Limburg West

Google Ads campagne

Toelichting

Wij maken als organisatie met succes gebruik van 043WEB. Wij zijn zeer te spreken over hun manier van werken. We zien hun als een positief kritische gesprekspartner die ons helpt een succes te maken... Wij maken als organisatie met succes gebruik van 043WEB. Wij zijn zeer te spreken over hun manier van werken. We zien hun als een positief kritische gesprekspartner die ons helpt een succes te maken van onze campagnes. Wij bevelen 043WEB zonder meer aan!

mac Sportsclub

Wij hebben heel goede ervaring met 043. Ze doen wat ze beloven en ze denken mee. Ik heb al een aantal websites gehad en dit keer ben ik uiterst tevreden. Ik krijg goede uitleg en ze zijn zeer... Wij hebben heel goede ervaring met 043. Ze doen wat ze beloven en ze denken mee. Ik heb al een aantal websites gehad en dit keer ben ik uiterst tevreden. Ik krijg goede uitleg en ze zijn zeer professioneel.

Toelichting

Ik ga nu mijn tweede website laten bouwen dus dat spreekt boekdelen.