We hebben geen goede ervaringen met de adviseurs.
Kwam zeer moeizaam opgang. Geen afstemming in advisering.
Nadat de verkoop was afgerond werd er beter afgestemd en zagen een andere...
We hebben geen goede ervaringen met de adviseurs.
Kwam zeer moeizaam opgang. Geen afstemming in advisering.
Nadat de verkoop was afgerond werd er beter afgestemd en zagen een andere communicatie.

Netjes geregeld

De eerst verkoper dienuit dienst ging was prima. Bij aflevering auto stond midden in zaak. Hoedenplank miste bij aflevering. Verkoper weinig kennis over auto. Had ook wel toepasselijk gevonden on... De eerst verkoper dienuit dienst ging was prima. Bij aflevering auto stond midden in zaak. Hoedenplank miste bij aflevering. Verkoper weinig kennis over auto. Had ook wel toepasselijk gevonden on minimaal een bosje bloemen bij de aflevering te dien bij zo een bedrag.

Ik had meer uitgebreide informatie gewild.

Chris Geugies

Via internet in contact met valleigroep Ede gekomen.

Hans van den Engel

Ik kocht volgens mij een nwe auto en geen occasion. Ik ben tenslotte de eerste eigenaar. Een occasion is letterlijk een gebruikte auto.
De auto is verder niet geleverd volgens de aanbieding...
De auto is verder niet geleverd volgens de aanbieding zoals aangekondigd op internet en uw site. Ik vind dat nogal slordig. De dynamische knipperlichten achter zijn (nog) niet geleverd.
Ik moet U zeggen dat ik na mijn eerdere inruil van mijn Volvo XC 70 voor een A3 cabrio waarna de Volvo door U binnen no time verkocht werd met een winst van ongeveer €8.000 mij behoorlijk bekocht voelde. Kortom, zeer tevreden over de kwaliteit en klantvriendelijkheid van uw club ben ik niet.

Nathaniël

Erg plezierige en toegankelijke verkoper

Correcte man, communicatie goed verlopen.

Amar soukili

Ben totaal niet te vreden heb bij de koop de punten aangegeven die gerepareerd moesten worden bij het ophallen van de auto bleek niet alles gedaan te zijn heb het weer aangegeven vervolgens heb ik 3... Ben totaal niet te vreden heb bij de koop de punten aangegeven die gerepareerd moesten worden bij het ophallen van de auto bleek niet alles gedaan te zijn heb het weer aangegeven vervolgens heb ik 3 weken moeten wachten voordat er wat aan de auto gedaan is heb wel 3 weken met mankementen moeten rijden vervolgens heb ik de auto weer afgeleverd voor de mankementen 1 week op moeten wachten heb wel een vervangauto gekregen bij het ophallen van de auto zie ik dat de monteurs niet netjes aan het werk zijn geweest er zitten krasjes en op de auto de auto heb ik niet zo afgegeven ben dus totaal niet tevreden met jullie service.

Simon

Gewoon waardeloos bedrijf.
Heb er helemaal geen auto gekocht.
Een 2e hand auto kopen en dan na 4 maanden nog geen auto en de ene leugen na de andere.
Dus hoe jullie er bij komen...
Gewoon waardeloos bedrijf.
Heb er helemaal geen auto gekocht.
Dus hoe jullie er bij komen dat ik een auto bij jullie heb gekocht?? Wij zijn afgehaakt na 4 maanden en hebben ergens anders de auto gevonden die aan onze wensen voldoet!
Kom bij jullie nooit weer een auto kopen na deze ervaring!
De auto die wij zouden kopen bij jullie staat nog steeds niet op kenteken en ook niet meer online.
Het beste en tot nooit.